halbie Posted July 18, 2009 Share Posted July 18, 2009 Voor u alle een wijze tip pas op met luchtverfrissers in de auto. Onlangs maakte ik onderstaande mee. De gespote laag is zeer dun en wordt week zodra deze in contact komt met een heerlijke geurtje (als het er uitloopt/overloopt door het schuinhangen) Inmiddels is alles weer hersteld en kan ik tevreden terugkijken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
brouwer2001 Posted July 19, 2009 Share Posted July 19, 2009 dan is dat aardige zooi als die dit met je kunstof kan doen. is het verholpen onder garantie of moest je zelf alles bekostigen? gr ronald Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest GreyGriffin Posted July 19, 2009 Share Posted July 19, 2009 Hallo Halbie, Bedankt voor de tip! Ik heb de luchtverfrisser acuut uit mijn Cee'd weggehaald. Ik wens je een prettige vakantie. GreyGriffin Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
halbie Posted July 19, 2009 Author Share Posted July 19, 2009 Hoi GreyGriffin, Goodwill van de dealer, die alles weer in orde heeft gemaakt. Op zich had ik al wat langere tijd een verfrisser en toen geen problemen(deze was halfvol voor inzet) De nieuwe zat zo vol dat het goedje ging lekken en de schade kon aanrichten. De directe link dat dit de oorzaak was wist ik niet " De dealer had er wel ervaringen mee" Vaak staan luchtverfrissers iets schuin ivm je montage en zo kon dit gebeuren. De warme zomerdag deed ook geen goed. De verfrisser kan natuurlijk wel aan de linkerzijde bij de deur dit kunstof is toch zwart. Nog beter monteer heb om onder je stoel ter hoogte van de ventilatie uitgangen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Relena Posted July 19, 2009 Share Posted July 19, 2009 Bedankt voor de tip zal het direct doorgeven aan mijn vrouw. Je weet maar nooit normaal is ze geen typ voor dit soort dingen. Ok Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alex VB Posted July 19, 2009 Share Posted July 19, 2009 Inderdaad hartelijk dank voor je tip.. Tot nu toe gebruiken wij in de beide Cee'ds tot nu toe geen luchtverfrissers maar het volgende: Odor Eliminator Het enige veilige product dat slechte geurtjes effectief neutraliseert. De in de zomer hete binnenkant van de wagen kan soms muf gaan ruiken. In plaats van deze geur voor een korte tijd te verdoezelen met geurverfrisser, pakken we die aan zodat deze permanent verdwijnt. Geurtjes van tabak, eten, huisdieren, etc. worden ingekapseld en verdampen zodat ze niet terug kunnen komen. Wordt geleverd in een handige 236 ml fles met sproeikop zodat u deze steeds in het handschoenkastje van de auto kunt bewaren. ik kan iedereen dit ten strengste aanraden. En ja het is van Meguiar's en ja ik promoot alles van Meguiar's. Het beste is voor mijn beide auto's wat ik wens en Meguiar's voldoet aan deze wens. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest GreyGriffin Posted July 19, 2009 Share Posted July 19, 2009 Hallo Alex VB, Nou ben ik natuurlijk nieuwsgierig geworden... Die Odor Eliminator is een spuitfles, begrijp ik uit de wervende tekst. Hoe vaak sproei jij daarmee in de praktijk? Alleen als het een beetje vreemd begint te ruiken in de Kia, of zo af en toe bij wijze van voorzorgsmaatregel? Geef me als je wilt je ervaringen, die kennelijk positief zijn. Vriendelijke groet, GreyGriffin Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alex VB Posted July 19, 2009 Share Posted July 19, 2009 Hallo Alex VB,Nou ben ik natuurlijk nieuwsgierig geworden... Die Odor Eliminator is een spuitfles, begrijp ik uit de wervende tekst. Hoe vaak sproei jij daarmee in de praktijk? Alleen als het een beetje vreemd begint te ruiken in de Kia, of zo af en toe bij wijze van voorzorgsmaatregel? Geef me als je wilt je ervaringen, die kennelijk positief zijn. Vriendelijke groet, GreyGriffin Ik gebruik deze 1 keer in de 2 weken. Ik vind dat al veel, maar in mijn auto wordt regelmatig de hond meegenomen als we ergens naar toe gaan. Bij "normaal" gebruik van de auto - niet roken, eten enz - is 1 keer per maand voldoende om te gebruiken. Ik spuit dan gewoon enkele delen van de bekleding in zoals de matjes (Stof) en de kofferbak. Geur van de oder eliminator is absoluut niet overheersend als de meeste geurverfrissers als het beroemde Denneboompje enz. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ctheman Posted July 19, 2009 Share Posted July 19, 2009 Voor u alle een wijze tip pas op met luchtverfrissers in de auto.Onlangs maakte ik onderstaande mee. De gespote laag is zeer dun en wordt week zodra deze in contact komt met een heerlijke geurtje (als het er uitloopt/overloopt door het schuinhangen) Inmiddels is alles weer hersteld en kan ik tevreden terugkijken. Dankje voor de tip. wel agressief materiaal die luchtverfrisser zeg Voorlopig hebben wij deze nog niet nodig de auto ruikt nog naar nieuw. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
leeuw Posted July 19, 2009 Share Posted July 19, 2009 Super goed dat je dit laat zien, een gewaarschuwd mens telt voor 2. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
El-Rio-Grande Posted July 19, 2009 Share Posted July 19, 2009 Ikzelf gebruik al jaren geen luchtverfrisser meer in de auto. Regelmatig schoon houden doet al veel. Daarnaast rook ik niet, dus in de auto komt ook geen rook. En al zou ik roken, of al rijd er een roker mee, dan word er niet in de auto gerookt. Maar goed.. Zo blijkt maar weer dat een 'onschuldige' luchtverfrisser toch niet zo onschuldig is!!! Blij te horen dat jouw dealer zo sportief is geweest! @ Alex: Tsja Meguiars is gewoon goed Groetjes, Peter Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lund 1775 Posted July 19, 2009 Share Posted July 19, 2009 beste kia rijders, kijk maar even op de website van carclean.nl daar koop je het beste van het beste voor je auto. voor onderhoud aan binnenkant en buitenkant van je auto .ze hebben ook meguiars en nog veeeeeel meer merken waar je nog nooit van gehoord heb en soms ook nog met beteren resultaat. groet lund 1775 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts