Alex VB Posted July 19, 2009 Share Posted July 19, 2009 Ik moet toegeven dat de nieuwe RIO er niet lelijker op gaat worden met onderstaande facelift: Volgens sommigen begint de nieuwe RIO nu erg veel te lijken op de gefacelifte cee'd 2010. Meer info op www.kia-world.net Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Relena Posted July 19, 2009 Share Posted July 19, 2009 Ben benieuwd hoe de RIO het gaat doen. Als ik hem zo zie heb ik het gevoel dat ik iets mis. Maar kan niet direct zeggen wat. Hij is waarschijnlijk gewoon degelijk en valt niet op. Is allemaal persoonlijk maar toch. Groetjes, Relena Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
brouwer2001 Posted July 19, 2009 Share Posted July 19, 2009 ziet er goed uit die pride - rio. is het dan zo dat in andere landen dat de rio daar nog pride heet? of willen ze de naam pride weer opnieuw gaan gebruiken? gr ronald Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rio-man Posted July 19, 2009 Share Posted July 19, 2009 Hij heet in sommige landen Pride. Rio is in principe de internationale naam voor dit model Net zoals Picanto dat is voor de Picanto (Morning) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
El-Rio-Grande Posted July 19, 2009 Share Posted July 19, 2009 Ziet er goed uit. Maar ben benieuwd of het nu w Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cortrans Posted July 22, 2009 Share Posted July 22, 2009 Ik hoop inderdaad dat er (weer) een sedan versie komt van de nieuwe Rio, aangezien mijn "oude" Rio toch wel weer aan vervanging toe is. Ook ik ben een GROOT fan van de sedan versie. Volgens de auto bedrijven is er geen markt voor "kleine" sedan's in Nederland. In Frankrijk en Spanje rijdt bv de Renault Clio ook in de sedan versie, terwijl deze in Nederland niet verkrijgbaar is. Ik weet zeker dat ik GEEN Kia Rio type 2004 gekocht zou hebben als deze niet als sedan leverbaar geweest was. Met alle respect voor diegene die er anders over denken, maar nu al dat het een toegegeven, het huidige type Rio is als hatchback niet lelijk om te zien. Maar als ik deze foto's ziet van de Rio 2010, dan weet ik zeker dat het een sedan MOET worden, dan maar via de parallel markt. Gr. Cor Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts