Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

KIA RIO (PRIDE) 2010 Facelift pics

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ik moet toegeven dat de nieuwe RIO er niet lelijker op gaat worden met onderstaande facelift:

kiariofacelift.jpg

kiario2010.jpg

kiapride2010.jpg

Volgens sommigen begint de nieuwe RIO nu erg veel te lijken op de gefacelifte cee'd 2010.

Meer info op www.kia-world.net

Geplaatst

Ben benieuwd hoe de RIO het gaat doen.

Als ik hem zo zie heb ik het gevoel dat ik iets mis.

Maar kan niet direct zeggen wat.

Hij is waarschijnlijk gewoon degelijk en valt niet op.

Is allemaal persoonlijk maar toch.

Groetjes,

Relena

Geplaatst

ziet er goed uit die pride - rio.

is het dan zo dat in andere landen dat de rio daar nog pride heet?

of willen ze de naam pride weer opnieuw gaan gebruiken?

gr ronald

Geplaatst

Hij heet in sommige landen Pride. Rio is in principe de internationale naam voor dit model ;) Net zoals Picanto dat is voor de Picanto (Morning)

Geplaatst

Ik hoop inderdaad dat er (weer) een sedan versie komt van de nieuwe Rio, aangezien mijn "oude" Rio toch wel weer aan vervanging toe is. Ook ik ben een GROOT fan van de sedan versie. Volgens de auto bedrijven is er geen markt voor "kleine" sedan's in Nederland. In Frankrijk en Spanje rijdt bv de Renault Clio ook in de sedan versie, terwijl deze in Nederland niet verkrijgbaar is. Ik weet zeker dat ik GEEN Kia Rio type 2004 gekocht zou hebben als deze niet als sedan leverbaar geweest was. Met alle respect voor diegene die er anders over denken, maar nu al dat het een toegegeven, het huidige type Rio is als hatchback niet lelijk om te zien. Maar als ik deze foto's ziet van de Rio 2010, dan weet ik zeker dat het een sedan MOET worden, dan maar via de parallel markt.

Gr. Cor

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...