Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Mijn vorige topic is helaas verwijderd dus vandaar dat ik even een nieuwe aanmaak. Ik heb een underseat subwoofer gekocht en ik had begrepen dat je de voeding aan kunt sluiten in de zekeringskast. Mocht iemand weten waar ik hem precies op aan moet sluiten, dan hoor of zie ik dat graag!

alvast bedankt

Geplaatst

er is met de overgang naar een nieuwe server iets niet geheel goed gegaan word nog aan gewerkt (hoop ik)

maar je kunt constante voeding van een dikke kabel die op je zekering kast zit geplugd (wel goed af zekeren)

en de schakel draad kun je op 2 manieren doen of van de cigarette aansteker (dan gaat je sub aan en uit met dat je de auto op en af het contact doet )

of je sluit die draad achter de radio aan op de antenne voeding (dan gaat je sub aan en uit met het aan en uit doen van de radio )

deze draad kun je ook heel simpel achter je rechter A-stijl weghalen 

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...