jvdpol Geplaatst 2 Juni, 2019 Geplaatst 2 Juni, 2019 Beide handvatten aan de binnenzijde van mij Rio zijn 'beschadigd'. Zie de foto. Heeft iemand een tip hoe ik dit eenvoudig kan herstellen of bijwerken? Quote
xtra40 Geplaatst 2 Juni, 2019 Geplaatst 2 Juni, 2019 1 uur terug, jvdpol zei: Beide handvatten aan de binnenzijde van mij Rio zijn 'beschadigd'. Zie de foto. Heeft iemand een tip hoe ik dit eenvoudig kan herstellen of bijwerken? NIET er zit een of ander raar zacht spul op die greep dat moet je wel eerst weg halen anders houd er niets op die greep zit gewoon geschroefd dus kun je los halen Quote
jvdpol Geplaatst 2 Juni, 2019 Topic Starter Geplaatst 2 Juni, 2019 (aangepast) Bedankt voor je reactie. Ik ben toch even aan de slag gegaan om te kijken voor een (tijdelijke) oplossing. Met de was van de laminaat reparatie set krijg ik een best aardig resultaat, ik moet eea nog gladder afwerken. 2 Juni, 2019 aangepast door jvdpol 1 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.