gejaenaaldrik Posted July 26, 2009 Posted July 26, 2009 wij hebben sinds vorige week een nieuwe Carens handgeschakeld op gas en willen graag met caravan weg wanneer mag deze erachter Quote
Leon Posted July 28, 2009 Posted July 28, 2009 Als het echt een nieuwe auto is zou ik toch eventjes een beetje inrijden voordat ik de caravan erachter hing. 2000 km ofzo en liefst op benzine inrijden, gas is toch iets schraler Quote
brouwer2001 Posted July 29, 2009 Posted July 29, 2009 welkom op het forum. zelf heb ik geen ervaring met dit probleeem, maar ik zou in ieder geval wel wat kilometers maken zonder caravan. in ieder geval veel plezier met je nieuwe auto en vele veilige kilometers. lees en post ze op het forum. gr ronald Quote
patten Posted July 29, 2009 Posted July 29, 2009 Ik heb meerdere nieuwe auto's gehad (allen met trekhaak), en bij allen het advies gehad (incl. mijn huidige Ceed): De eerste 1000 km er geen abnormale last mee te trekken. Ik zou gewoon (om zeker te gaan) even snel 1000 km maken, en dan lekker die caravan erachter. Quote
klaas Posted November 1, 2009 Posted November 1, 2009 Hallo ik rij zins Jan 2008 op gas met veel de caravan op de haak geen probleem alleen in begin niet het volle vermogens vragen van je motor. Klaas Quote
Recommended Posts