Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Vraagje aan de nieuw model pro)ceed rijders;

De ruitenwissers van mijn nieuwe Proceed slaan op de automatische interval stand al heel snel op hol.

Waar langzame interval al voldoende zou zijn gaat ie al snel over naar continue blijven wissen en bij beetje constante regen al heel snel over in de snelste wis stand.

De schakelaar voor de gevoeligheid / snelheid staat al op laagste stand. Is eigenlijk geheel zinloos zo, knap irritant.

Handmatig naar beneden tikken dus maar om af en toe te wissen...

Bij mijn eerdere ervaringen met Rio, vorige Proceed en Niro werkt(e) het geheel prima..

meer mensen die dit ook zo ervaren? 

Weet iemand of dit in de garage opnieuw af te stellen is..? 

Geplaatst

Er zit een kleine schakelaar op de hendel waarmee je de gevoeligheid insteld van de automatische wisstand. Althans dit is zo bij mijn 2019 ceed model. Waarschijnlijk staat hij helemaal naar boven en gaat hij dus enorm gevoelig tekeer

En staat hij daadwerkelijk op de minst gevoelige stand, even laten herprogrammeren bij de dealer valt onder garantie verwacht ik

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

Geplaatst

Thx voor het  meedenken...

maar zoals ik al schreef al de nodige ervaring met Kia,s en ruitenswisser en standen.

en dat die schakelaar al in de onderste / kortste stand staat staat er ook al.. :online2long:;)

ga idd even langs de dealer komende week...

Geplaatst

Ik herken dit eigenlijk geheel niet. Ik heb m'n regensensor altijd op de maximale stand staan, en dan nog mag hij wel wat vaker wissen. Maar eigenlijk heb ik dat in alle auto's waar ik tot nu toe in heb gereden (Ford Focus (2011), Seat Arona(2017), Mini one(2017)). Wellicht dat er nog iets afgesteld kan worden door de garage.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...