Quinty Geplaatst 25 Augustus, 2019 Geplaatst 25 Augustus, 2019 Wij hebben bij onze nieuwe Kia ceed sw meteen parkeersensoren voor in laten bouwen. Echter nu hoor je een heel hard geluid, maar niets op t beeldscherm (streepjes of zo. Dat heb je wel bijv bij de volkswagen) Hoe ervaren jullie de parkeersensoren voor? Quote
Renzo4000 Geplaatst 25 Augustus, 2019 Geplaatst 25 Augustus, 2019 Dat was al bekend bij aanschaf mag ik horen? Het is helaas (m.i.) een waardeloze accessoire achteraf waar je eerder last van hebt dan profijt ben ik bang. Heeft je dealer je daar niet over geïnformeerd? Ik ben overigens wel van mening dat dit gewoon een fabrieksoptie had moeten zijn met goede audio visuele ondersteuning middels het infotainment scherm Quote
Dufu Geplaatst 26 Augustus, 2019 Geplaatst 26 Augustus, 2019 Ik kwam hier gelukkig net op tijd achter vóór het plaatsen van de bestelling, en heb daarom maar af gezien van parkeersensoren voor. Ik begrijp persoonlijk de logica ook niet dat dit niet gewoon netjes af-fabriek geïnstalleerd wordt. Quote
LC88 Geplaatst 26 Augustus, 2019 Geplaatst 26 Augustus, 2019 Ik heb ze en ik vind ze verschrikkelijk! ook al schakel ik ze uit, hij gaat vanzelf op een willekeurig moment gewoon weer aan. Je schrikt je rot zodra hij aangaat want als bonus krijg je er een enorm schelle piep bij... In de file blijft hij ook piepen omdat er iemand voor je zit. Zodra ik weer bij de dealer ben mag hij deze per direct afkoppelen want ik ben er wel klaar mee Quote
Quinty Geplaatst 26 Augustus, 2019 Topic Starter Geplaatst 26 Augustus, 2019 Ik wist dit niet en de dealer had het mij ook niet verteld. Als ik dat geweten had dan had ik ze niet in laten bouwen . Bedankt voor de reactie Quote
B0rn Geplaatst 26 Augustus, 2019 Geplaatst 26 Augustus, 2019 Als je het pack met voetgangerdetectie, file assistent,... neemt zitten deze van in het fabriek toch reeds ingebouwd? Toen ik de demowagen uitprobeerde werkten deze zeer degelijk! Gaat het dan wel over dezelfde sensoren? Quote
LC88 Geplaatst 26 Augustus, 2019 Geplaatst 26 Augustus, 2019 36 minuten geleden, B0rn zei: Als je het pack met voetgangerdetectie, file assistent,... neemt zitten deze van in het fabriek toch reeds ingebouwd? Toen ik de demowagen uitprobeerde werkten deze zeer degelijk! Gaat het dan wel over dezelfde sensoren? Alleen de GT heeft ze standaard voor. alles daaronder is het 'aftermarket' Quote
B0rn Geplaatst 26 Augustus, 2019 Geplaatst 26 Augustus, 2019 28 minuten geleden, LC88 zei: Alleen de GT heeft ze standaard voor. alles daaronder is het 'aftermarket' Dit verschilt dan weer met België vermoed ik. Hier is het optie die hoort tot het bovenvernoemde pack. Quote
LC88 Geplaatst 26 Augustus, 2019 Geplaatst 26 Augustus, 2019 18 minuten geleden, B0rn zei: Dit verschilt dan weer met België vermoed ik. Hier is het optie die hoort tot het bovenvernoemde pack. Klopt. Net als dat jullie wel kunnen kiezen voor lederen zetels en wij niet. Had dat wel graag gehad in combinatie met de stoelventilatie. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.