Ga naar inhoud

Krak !


Roak

Aanbevolen Berichten

Balen !

Gisteren steen op de voorruit. 1,5 maand oud :mad: Net op de verkeerde plek uiteraard.
Wordt vrijdag vervangen. Ruit komt nog via KIA omdat de Aftermarket ruiten er nog niet zijn.
Misschien maar beter ook dan.

 

20190902_171009[1].jpg

  • Sad 1
Link naar reactie
Delen op andere sites


47 minuten geleden, xtra40 zei:

en je raam zie je straks niks meer van :dup:

Dat is de bedoeling, maar ik het een pest hekel aan garages !

Mijn ervaring is dat er altijd wel iets scheef/verkeerd zit.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Nieuw ruitje zit erin, alles OK, ook de Lane keeping werkt naar behoren, ondanks dat de kalibratie software er nog niet is.

Tzt nog maar eens bij de dealer laten checken maar vooralsnog werkt alles als vanouds.

Auto ook mooi schoon opgeleverd, zoals het hoort eigenlijk.

Maar goed dat er een lage eigen bijdrage is, want erg blij had ik niet geworden van het totale kostenplaatje :online2long:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


2 uur geleden, Roak zei:

Nieuw ruitje zit erin, alles OK, ook de Lane keeping werkt naar behoren, ondanks dat de kalibratie software er nog niet is.

Tzt nog maar eens bij de dealer laten checken maar vooralsnog werkt alles als vanouds.

Auto ook mooi schoon opgeleverd, zoals het hoort eigenlijk.

Maar goed dat er een lage eigen bijdrage is, want erg blij had ik niet geworden van het totale kostenplaatje :online2long:

 

Fijn dat de nieuwe ruit geplaatst is! 

Zeer correct dat de auto weer schoon opgeleverd is. Als die maar niet door een krassende wasstraat is geweest. Dat is natuurlijk zonde met zo’n mooie wagen.:smile:

Link naar reactie
Delen op andere sites


Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...