Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst (aangepast)

Hallo allemaal

ik ben Michelle en ben nieuw hier en sinds 4 weken eigenaar van een Kia picanto. Ik heb een vraagje sinds 4 weken heb ik een picanto first edition 1.1 2007 nieuw model. Ik had vanaf het begin al wat problemen airco lampje deed het niet geluidje van gordel deed het soms en opeens na een week de radio die af en toe het niet meer deed en mijn dashboard verlichting deed het niet meer daarbij ook mijn linker achterlicht rechts was allemaal prima. Ik ben terug gegaan en ze hebben er een nieuwe zekering ingedaan alles deed het weer na een dag weer stuk ik ben terug gegaan en moest auto 4 dagen achter laten gister terug gehad maar na half uur weer kapot ik zag onder de motorkap dat ze een zekering van 30 ampere erin hadden gedaan. Uiteindelijk moest er een nieuwe zekering in bij 10 klapte hij gelijk en bij 30 begon me Dashboard luchtroosters bij raam te roken zekering was gesmolten moeilijk eruit te krijgen gelukkig hulp gehad want rookte behoorlijk vanmorgen auto weer terug bij garage gezet. Wat kan het zijn heeft iemand een idee het achterlicht is het niet die hebben we nagekeken en ontkoppelt en nog sloeg de zekering eruit. Heb er helemaal hoofdpijn van het was trouwens zekering tail LH 

alvast bedankt voor het meedenken

groetjes Michelle 

aangepast door Michelle
Geplaatst

Ik zou beginnen met de radio uitbouwen.
Daar zit ook bedrading met een signaal vanaf het licht en in mijn ervaring met andere auto's gaat daar met regelmaat wat mis.
En zoek een andere garage; als hun "oplossing" een 3x te zware zekering te plaatsen, met brandgevaar en gevolg schade als uitkomst kunnen ze beter een ander baan zoeken.

• Like 1
Geplaatst

DAnk voor je reactie
Ik dacht zelf ook aan de radio omdat hij er af en toe mee stopte. Ik kijk het tot maandag aan als ze hem tegen die tijd nog niet hebben kunnen maken vraag ik mijn geld terug want heb er geen vertrouwen meer in dan en het geeft alleen maar hoofdpijn.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...