Jan68 Geplaatst 13 Januari, 2020 Geplaatst 13 Januari, 2020 Ik heb een kio RIO uit 2012. Prima auto. Laatst heb ik een nieuwe accu laten plaatsen en sinds dien problemen met me electrische deurvergrendeling. Ligt niet aan me sleutel Het rotte is als ik een dag niet rij dat die me accu leeg trekt dat ligt volgens mij aan die storing. Ik heb de auto uitlaten lezen en de storing zit achter me dashboard die alle deuren aan stuurt een dure grap en wat veel werk en tijd kost. Nu las ik op internet door via zekering of iets anders te verwijderen de stroom stopt dat me accu niet meer leeg loopt. Wie heeft er een oplossing of weet raad. Gr Ja. Quote
ehombie Geplaatst 22 Januari, 2020 Geplaatst 22 Januari, 2020 Vraag in verkeerd topic gesteld? Dan zou je toch eerst goed moeten vaststellen welke zekering dat is? Afhankelijk van kennis, wageninfo en tools beter dit een garage/kundig laten doen. Zoek maar eens "parasitic draw measurement" als video, indien je er nog zelf aan wil beginnen. Quote
Murcielaygo Geplaatst 22 Januari, 2020 Geplaatst 22 Januari, 2020 Kijk eens op het klepje van je zekeringen. Daar staat vrijwel zeker een afbeelding van een deur met een sleutel. DAT is dan de zekering van de centrale vergrendeling.Hou er dan wel rekening mee dat je nu alle deuren met de hand moet afsluiten EN dat mogelijk de kofferdeksel niet meer te openen is. Quote
xtra40 Geplaatst 22 Januari, 2020 Geplaatst 22 Januari, 2020 ik heb je post even verplaatst naar het juiste forum deel in het voorstel topic stelt men zich alleen voor en plaatst men geen vragen sterkte met het probleem hoop dat er een oplossing komt 1 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.