Jump to content
wim66

welke sieruitlaat stuk past op picanto 3

Recommended Posts

wie weet welk sieruitlaat stuk past op mijn picanto 3 . daar de uitlaat naar beneden is gebogen

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Similar Content

• By Kenzo Teiwes
      Beste Kiaclub Nederland leden,
      Binnenkort ontvang ik van de dealer mijn eerste auto, de Kia Picanto Businessline uit 12-2014.
      In dit model zit de Pioneer navigatie met type; avic-f920bt. Omdat dit al een redelijk verouderd systeem is en ik deze niet kan koppelen aan mijn iPhone zou ik graag een ander multimedia systeem willen inbouwen. Zelf heb ik even gekeken en lijkt mij het type sph-da230dab wel wat. 
      In deze Kia Picanto zit ook gehele stuurbediening inbegrepen, welke ik graag weer zou koppelen aan dit multimediasysteem. Omdat ik totaal nieuw ben, en niet veel verstand van dergelijke systemen heb vroeg ik mij het volgende af;
      1. Wat is het oude systeem dat er nu in zit nog waard, en kan ik dat eventueel ergens makkelijk verkopen?
      2. Denken jullie dat dit nieuwe systeem SPH-DA230DAB kan corresponderen met de stuurbediening* in deze auto? 
      3. Kennen jullie een garage die dit in de (regio Amsterdam) kan inbouwen, en aan welk bedrag (exclusief systeem) moet ik dan aan denken?
      Alvast hartelijk dank!

* Foto stuurbediening

• By John Picanto
      Goedemiddag allen,
      Vorige week een Picanto gekocht uit 05. Prima 2e wagentje voor de boodschappen. Echter zou ik graag een aftermarket CV setje (van cargoods) willen inbouwen. 
      Als ik de sleutel omdraai bij de bestuurders kant dan gaan alle deuren open. Ik denk dus dat er al CV opzit, echter zonder afstandsbediening.
      Het schema van de aftermarket CV snap ik (redelijk) maar ik kan niet vinden waar de open en sluit kabel zit. Ik heb alles al doorgemeten (stekkers links van het koppelingspedaal) maar krijg ze niet gevonden. 
      Hoop dat iemand hier ervaring mee heeft en mij in de juiste richting kan sturen. 
      BVD.
      John

• By Anja Behonek
      Ik ben Anja en heb een Kia Picanto van 2004en ben op zoek naar de naam van een onderdeel, zodat ik dit kan vervangen! 
      Dit is het plastic onderdeel waar de ruitenwisserarmen uitkomen, deze is beschadigd, omdat mijn motorkap omhoog waaide tegen mijn voorruit toen ik op de snelweg reed.
      Het onderdeel is kapot omdat de motorkapscharnieren erin werden gedrukt.
      Weet iemand misschien hoe dit onderdeel genoemd wordt, bij voorbaat dank voor de hulp.
      Mvg. Anja

• By chippie777
      Ik wil nieuwe ruitenwissers voor mijn Niro. Ik heb ze besteld en de achterruitenwisser is prima, maar de voor ruitenwissers zijn weliswaar de juiste maat maar zien er totaal anders uit. Ik mis de soort spoiler op de nieuwe ruitenwissers. Maar ik kan online niet vinden welke ruitenwissers ik nu moet hebben zodat ik dezelfde ruitenwissers heb als er origineel opzitten. Iemand een idee? (En ja ik kan naar de dealer, maar de ervaring leert dat het vervangen van ruitenwissers bij een dealer behoorlijk prijzig is)
  • Create New...