chicksel Geplaatst 28 Januari, 2020 Geplaatst 28 Januari, 2020 Hoi allemaal! Sinds afgelopen zaterdag heb ik een Kia Picanto uit 2012 in het lichtblauw. Ik zou nu graag een haaienvin antenne erop willen hebben maar ik kan het nergens vinden. Ik zie bij ome Ali wel een haaienvin antenne maar daar zie ik 3 tinten blauw die allemaal niet lijken op die van mij. Is er iemand die toevallig een adresje weet waar ik een haaienvin antenne kan bestellen in het licht blauw? Alvast bedankt! Quote
Machlo Geplaatst 28 Januari, 2020 Geplaatst 28 Januari, 2020 Is het de bedoeling dat je er ook nog radio mee wilt ontvangen? Dan zou ik de hele goedkope vinnen van Ali links laten liggen. Heb er een op m'n skoda gehad. Wat een misère....zodra je buiten de stad reed (snelweg, landerijen, etc) was de ontvangst bagger. Quote
xtra40 Geplaatst 28 Januari, 2020 Geplaatst 28 Januari, 2020 haaievin in kleur voor een picanto uit 2012 dat kun je wel vergeten je kunt wel een goeie haaievin kopen maar deze in kleur laten spuiten maar doe je zelf dan wel een plezier en koop een goede zo als bijvoorbeeld deze https://www.procartuning.nl/haaienvin-dak-antenne-am-fm-calearo.html met een allieexpress ding is je ontvangst gewoon weg Quote
chicksel Geplaatst 29 Januari, 2020 Topic Starter Geplaatst 29 Januari, 2020 Ja ontvangst is wel wenselijk maar je kan dus nergens een vinnetje gelijk in de juiste kleur bestellen, jammer! ik ga het linkje even bekijken, dank je wel. Quote
henk smit Geplaatst 29 Januari, 2020 Geplaatst 29 Januari, 2020 2 uur geleden, chicksel zei: Ja ontvangst is wel wenselijk maar je kan dus nergens een vinnetje gelijk in de juiste kleur bestellen, jammer! ik ga het linkje even bekijken, dank je wel. KIA niro heeft wel de zelf de kleur als de carrosserie. je kan een spuit bus kopen. in kleur. Van ja pikanto. Quote
xtra40 Geplaatst 29 Januari, 2020 Geplaatst 29 Januari, 2020 KIA niro heeft wel de zelf de kleur als de carrosserie. je kan een spuit bus kopen. in kleur. Van ja pikanto. Maar de antenne van de Niro past niet op de picanto al de aansluitingen zijn verschillend (PAS DAAR VOOR OP)Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.