Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hallo allemaal zal me eerst even voorstellen mijn naam is Geert en ben 54 jaar  voor het eerst in mijn leven ben ik over gestapt op een kia proceed uit 2013 nadat ik jaren opel heb gereden moet zeggen hij bevalt mij prima 

Nu had ik een vraag ik zou graag mijn lampen willen vervangen voor led verlichting kan dit zo ja welke raden jullie mij aan en moeten ze canbus geschikt zijn ik hoor graag van jullie

Gr Geert 

Geplaatst (aangepast)

Interpuctie...?

Zou misschien passen maar je moet verlichting hebben met ventilatoren. Deze verlichting past meestal niet in de behuizing van de originele lamp. Ook heb je kans dat het licht heel erg veel strooilicht gaat geven waar jij misschien wel meer ziet, maar de tegenliggers totaal niks meer.

aangepast door tijdjes123
Geplaatst

Inderdaad wat @tijdjes123 zegt. Er zit altijd een soort van ventilator erop, waardoor je eerst moet kijken of het past. Op Aliexpress wordt je er mee dood gegooid zoveel aanbod is er. 

Zie volgende link met een van de meest verkochte variante  Led lampen wel kan ik adviseren als je uit china besteld altijd een setje extra aanschaffen. Mocht ie stuk geleverd zijn wordt het wel voorgoed, maar dan kan je wederom weer 4 weken wachten. 

spacer.png

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...