DB81KIA Geplaatst 9 Februari, 2020 Geplaatst 9 Februari, 2020 (aangepast) Hallo allemaal, vandaag tijdens de storm wilde ik uit mijn Kia stappen en tijdens een harde windvlaag werd mijn portier zo hard meegetrokken dat de bevestiging tussen portier en auto losgetrokken werd. i kreeg het portier ook niet meer dicht en ben snel naar huis gereden en heb het boutje losgedraaid. ik zie dat de deur iets verbogen is, maar is dit op te lossen? Of moet ik naar de garage. Dank! 9 Februari, 2020 aangepast door DB81KIA Dit heb ik nu losgehaald zodat de deur dicht kan. Quote
Murcielaygo Geplaatst 9 Februari, 2020 Geplaatst 9 Februari, 2020 Wat er met je deur mis is is zonder foto's niet te beoordelen, maar ik zou sowieso even de garage bezoeken voor dergelijke schade (want dat is het).Het kan ernstiger zijn dan je denkt en/of onveilig. Afhankelijk van hoe je verzekerd bent zou dit ook "gewoon" gedekt kunnen zijn.En met zo'n nieuwe auto is zelf gaan klooien eigenlijk zonde. Quote
xtra40 Geplaatst 9 Februari, 2020 Geplaatst 9 Februari, 2020 je moet sowieso terug naar de garage wat je deurvanger is afgebroken deze zal moeten vervangen worden en dan e.v.t je schade wegwerken Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.