Bas 1975 Geplaatst 18 April, 2020 Geplaatst 18 April, 2020 Hoi, iemand ervaring mee dat keyless entry niet werkt aan de bestuurders kant, bijrijders kant functioneert wel gewoon goed? Quote
Kia2811 Geplaatst 8 Januari, 2022 Geplaatst 8 Januari, 2022 Ik heb het zelfde probleem iemand een oplossing? 1 Quote
Murcielaygo Geplaatst 8 Januari, 2022 Geplaatst 8 Januari, 2022 WAT werkt er dan precies niet? Het knopje? (Als dat er is)Of gaat de deur niet van slot? Quote
Kia2811 Geplaatst 8 Januari, 2022 Geplaatst 8 Januari, 2022 Het knopje de sleutel werkt prima en de andere deuren ook... gr Hans 1 Quote
Murcielaygo Geplaatst 8 Januari, 2022 Geplaatst 8 Januari, 2022 Is er bij je Cee'd een knopje op de deurgreep? Want dat is bij Keyless Entry ook niet altijd.Als dat er is, is dat waarschijnlijk het probleem; dat slijt namelijk, de antennes niet...En het kan vast komen zitten, ik merk dat bij mijn Picanto met Keyless Entry als het vriest. Ik gebruik zelf eigenlijk in 80% vd gevallen de remote.Volgens mij was er vandaag ook iemand met een Rio met versleten knopje... Quote
SmurfenB Geplaatst 14 Februari, 2022 Geplaatst 14 Februari, 2022 Op basis van het engelse forum durf ik niet te zeggen, dat antennes in dit geval: niet verslijten. Ik heb de fora niet gelezen, maar dit zijn de eerste drie die ik vond over de CEED2 op het engelse fora. 1: keyless entry not working 2: keyless entry !!! 3: Possible to change the keyless door handle antenna? 4: er zijn meer posts op het forum Eerste vraag bij het storing zoeken: Werkt je sleutel wel als je hem dichter bij de handgreep houd? Quote
Kia2811 Geplaatst 14 Februari, 2022 Geplaatst 14 Februari, 2022 Hoi, bedankt voor je reactie. Had zelf ook al gezocht maar het is het schakelaartje in de handgreep. Deze wordt niet los verkocht... Ga maar eens de greep er afhalen. Heeft iemand demonteer gegevens voor hoe de greep te demonteren mvg Hans Quote
SmurfenB Geplaatst 14 Februari, 2022 Geplaatst 14 Februari, 2022 15 minuten geleden, zei Kia2811: Hoi, bedankt voor je reactie. Had zelf ook al gezocht maar het is het schakelaartje in de handgreep. Deze wordt niet los verkocht... Ga maar eens de greep er afhalen. Heeft iemand demonteer gegevens voor hoe de greep te demonteren mvg Hans 2e generatie Kia Ceed is de Kia Ceed JD als het goed is. Via Google vond ik: Kia Ceed JD - Smart key system 1 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.