RobZweden Geplaatst 24 April, 2020 Geplaatst 24 April, 2020 Dag, heb een Kia Ceed 1.6d van 2010 en de achterbanden slijten scheef af aan de binnenzijde. Het lijkt ook of de auto achter iets lager hangt/wielen iets naar buiten staan. Garage zegt dat alles normaal is.... Quote
Chucky Geplaatst 24 April, 2020 Geplaatst 24 April, 2020 Lees dit topic eens door : Cuppende banden kia Ceed Quote
Marvin Ritfeld Geplaatst 19 Juni, 2020 Geplaatst 19 Juni, 2020 Dag, heb een Kia Ceed 1.6d van 2010 en de achterbanden slijten scheef af aan de binnenzijde. Het lijkt ook of de auto achter iets lager hangt/wielen iets naar buiten staan. Garage zegt dat alles normaal is....Tot mijn verbazing is dat ook bij mij zichtbaar. Heb je inmiddels hierop al antwoord op gekregen? Ben benieuwd Verstuurd vanaf mijn SM-N960F met Tapatalk Quote
xtra40 Geplaatst 19 Juni, 2020 Geplaatst 19 Juni, 2020 4 uur geleden, Marvin Ritfeld zei: Tot mijn verbazing is dat ook bij mij zichtbaar. Heb je inmiddels hierop al antwoord op gekregen? Ben benieuwd Verstuurd vanaf mijn SM-N960F met Tapatalk waarschijnlijk niet dit is zo een account die alleen maar lid is geworden om even te klagen en daarna nooit meer terug te komen Quote
Marvin Ritfeld Geplaatst 19 Juni, 2020 Geplaatst 19 Juni, 2020 waarschijnlijk niet dit is zo een account die alleen maar lid is geworden om even te klagen en daarna nooit meer terug te komen Jammer Verstuurd vanaf mijn SM-N960F met Tapatalk Quote
xtra40 Geplaatst 19 Juni, 2020 Geplaatst 19 Juni, 2020 Zojuist, Marvin Ritfeld zei: Jammer Verstuurd vanaf mijn SM-N960F met Tapatalk helaas maar dat zien we helaas vaker Quote
RobZweden Geplaatst 19 Juni, 2020 Topic Starter Geplaatst 19 Juni, 2020 Hej, duurde even maar ik vond een gepensioneerde kia monteur, hij gaf aan dat de achtervering te slap was, versleten en ook verschillende stabilisator en ophangingsrubbers/bussen/armen? versleten waren......de vorige eigenaar bleek veel met een paarde trailer erachter gereden hebben...garage wist van niets en volgens hun was de auto prima.... Heb de auto vorige week ingeruild.... m.vr.gr robert. Quote
Marvin Ritfeld Geplaatst 28 Juni, 2020 Geplaatst 28 Juni, 2020 Hej, duurde even maar ik vond een gepensioneerde kia monteur, hij gaf aan dat de achtervering te slap was, versleten en ook verschillende stabilisator en ophangingsrubbers/bussen/armen? versleten waren......de vorige eigenaar bleek veel met een paarde trailer erachter gereden hebben...garage wist van niets en volgens hun was de auto prima.... Heb de auto vorige week ingeruild.... m.vr.gr robert.Beste Robert bedankt voor je reactie. Heb zelfs de pro zonder trekhaak. Maar zal spoedig hierop laten nakijken. Nu beginnen er bij mij allemaal bij geluiden te onstaan. Verstuurd vanaf mijn SM-N960F met Tapatalk Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.