Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Beste Picanto rijders (sters).

ik heb een vraag over de stuur bediening van een Picanto van 2014. Als er een Bluetooth verbinding ( IPhone) is gemaakt met de standaard radio, kan men dan via de stuurbediening met name het rechter knopje, naar en ander nummer scrollen? Bv Spotify?.

zoniet werkt het dan wel met een aux kabeltje?

zijn er nog andere opties?

hoor het graag van jullie.

bvd. Namens mijn dochter.

Geplaatst

Ik heb een 2011/2012, met 4 knoppen rondom de draaiknoppen. Daarbij kan het in ieder geval NIET.

Bij de modellen met 3 knoppen rondom de draaiknoppen kan het wel als ik het me goed herinner van een leenauto die ik eens mee kreeg.
Volgens mij liet die ook track info zien en was de display zwarter dan die in mijn auto (die geen track info laat zien).

Geplaatst

Dank voor je reactie. Display van de radio is in deze Picanto rood.

vergeten te melden is dat als het contact wordt uitgezet en later weer aangezet wordt, dan moet ze de Bluetooth verbinding weer opnieuw instellen.

Geplaatst

Wat ik bedoelde mbt de display is dat de mijne ook rood is, maar dat bij die nieuwere radio de donkere delen veel donkerder zijn. Het verschil tussen LCD en OLED denk ik.

Dat je BT opnieuw moet koppelen is niet normaal.
Blijven de geheugens van de radio en de klok wel intact?

Geplaatst

Als de geheugens intact blijven is het IIG niet de stroomvoorziening van de radio.
Dan zou ik toch denken dat er wat mis is met de koppeling.
Die zou ik dan verwijderen op zowel radio als telefoon. Telefoon een keer herstarten en dan opnieuw koppelen.

Ik merk zelf overigens dat de verbinding van mijn iPhone 11 met iOS 13 minder stabiel lijkt dan van mijn iPhone 6 Plus op iOS 12

Geplaatst

Ik heb de koppeling zowel op de radio als in mijn telefoon verwijderd. Telefoon uit en weer aan gezet, koppeling gemaakt. Werkt niet op de stuurbediening. Moet telkens als het contact is uitgezet en weer is aangezet via mijn telefoon de koppeling maken.  Dus ik vermoed dat het niet gaat werken.

Geplaatst

Dat van de stuurbediening had ik al aangegeven.
Het niet automatisch weer connecten van de telefoon vind ik echt vreemd. Bij mij is dat met meerdere telefoons altijd vlekkeloos verlopen.
Ook toen ik een tijdje twee telefoons had ivm mijn werk en die voor mijn werk belangrijker was werkte de prioriteit-instelling perfect.

Watvoor telefoon heb je dan? En laat je daarop BT aan staan?

Geplaatst

Ben toch nog ff bezig geweest, en met mijn telefoon werkt het. Je moet ff geduld hebben totdat de koppeling is gemaakt. Bij het af en aanzetten van het contact wordt de Bluetooth verbinding automatisch gekoppeld. Wel is het belangrijk dat je, voordat je het contact aanzet, de Bluetooth aan heb staan. Dan pakt de radio de koppeling automatisch. Ik heb een foto van de radio toegevoegd.

03BF6CAC-3B5A-4F9E-B013-0A923F1DBD9B.jpeg

Geplaatst

Dat is dezelfde radio als ik heb.

Ik heb op al mij telefoons BT altijd aan staan. Niet alleen omdat ik dat tegenwoordig nodig heb voor mijn Watch en daarvoor mijn Pebble, maar eerder ook al om altijd meteen te kunnen connecten met mijn carkits.
En voor technieken als HandOff en AirDrop zijn BT en Wifi sowieso ook altijd nodig. De huidige generaties BT kosten stand-by nauwelijks stroom, dus ik zou het zeker altijd aan laten staan.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...