Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

datum  

20 leden hebben gestemd

1. 1. datum

• 30 augustus
      4
    • 6 september
      1
    • 13 september
      2
    • 20 september
      13

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

daar zit ik nu ook aan te denken het lijkt me wel leuk om zo beetje heel de club bij elkaar te krijgen.

Geplaatst

via het forum moet het ook mogelijk zijn om een mail te zenden aan iedereen op het forum. Misschien dat "slapende" leden via die weg bereikt kunnen worden om zo meerdere kia's bij elkaar te krijgen?

Geplaatst

Helaas moeten wij ook verstek laten gaan. Ik ben er namelijk vanuit gegaan dat het niet meer echt doorging omdat we niets meer lazen of hoorden.

Misschien inderdaad via een forum-mailing de mensen wakker maken dat er toch iets en regelmatig georganiseerd wordt.

Moet er wel iemand of iemanden zijn die dit willen doen. Het kost nl. toch enige tijd van de vrijetijd die men heeft.

Geplaatst

Tsja.. ik wil de mail wel sturen maar ik heb de rechten niet... Jheroen kan daar sowieso bij, en wellicht Peter en Philip ook?

Geplaatst

Ik heb even zitten kijken in mijn mod status, maar kan zo snel geen link vinden om alle forumleden ineens aan te schrijven.

Ik denk dat Jheroen de enige is die dit mogelijk kan maken.

Schrijf even een pb-tje met je vraag, ik wel dat het goed gaat komen.

Philip

Geplaatst

Opzich heb ik wel weer interesse in een samenkomst van Kia rijders.

Het is ook al weer bijna een jaar geleden dat de Kia Speed Meeting 2008 was...

Maar dat er lage opkomst / veel afhakers zijn is al vaker voor gekomen..

@ Philip: Heb er al met Jheroen over gepraat, hij is onderzoekende ;)

Is er al iets bekend over een andere datum?

Groetjes,

Peter

Geplaatst

nee zo nog niet wou een poll maken met vier of vijf datums locatie kunnen we gewoon utrechtse heuvelrug aanhouden is ook een beetje centraal.

Geplaatst

Als het goed is kun je de huidige enquete bewerken, of zelfs verwijderen?

Anders kan ik dat evt. wel voor je doen..

Wat voor data had je dan in gedachten??

Groetjes,

Peter

Geplaatst

Ik zal binnenkort of voor volgend jaar mei nog een keer een bijeenkomst organiseren. Dit zal dan een oude bol-/pijlrit van mij worden welke is in de omgeving van Rotterdam op het eiland Voorne/Putten zal zijn. Ik zal eens kijken of er nog op de Maasvlakte gereden kan worden.

De bijeenkomst zal door mij gefinancieerd worden.

We kunnen die dag zowel rijden als een tuningbijeenkomst er in verwerken. Ook 4x4 ga ik dan nog proberen te regelen, zoniet dan vrijrijden in het terrein. Afsluitend een buffet bij schietterrein restaurant Maasvlakte.

De datum wordt gewoon geprikt en ieder die wil komen is dan van harte welkom. Is zal hier een aparte topic voor gaan openen zodra ik een datum heb gekozen.

Zie de bijeenkomst maar als afscheid van mij als ex voorzitter, de club en misschien wel als Kiarijder. Uiteraard blijft het forum bestaan. Deze wordt nu nog door mij gefinancieerd, maar kan in de toekomst met reclame op eigen benen kunnen staan.

Reacties, ideeen en suggesties zijn van harte welkom. Ook leden die willen helepen kunnen zich aanmelden.

Geplaatst

Ben vande partij! Zie de definitieve uitnodiging wel tegemoet. Heb aan deze rit prima herinneringen, beslist mooie tour! En rondje kleiduiven kunnen we ook nog schieten en tourtje 4x4 doen voor de liefhebbers. Herinner me nog de orento die tot z'n spiegels vst stond in 't water...Overigens 't is even geleden dat ik je weer op de site zie. Alles OK? Maar wat is dat...doe je je Sorento weg en wil je defintief afscheid nemen van KIA en zo ja, waarom? Enne in welke mate financier jij nog het eea.? Persoonlijk of oude (club)spaarpot? 't Zou zonde zijn dat je definitief vertrekt; met zoveel expertise trap je 't toch niet af?! We zien elkaar sowieso in 't voorjaar van 2010. 't Beste, ciao!

Geplaatst

Hallo Willem, Klopt alweer een tijd geleden. Even genoeg andere zaken aan mijn hoofd gehad. Overigens wel leuke zaken. Bijvoorbeeld trouwen van mijn dochter.

Ja, ik wil de Sorento verkopen. Ik heb nu zo bij elkaar 6 jaar in een Sorento gereden. Elke 3 jaar een nieuwe. Ik wil graag nu wat anders gaan rijden. Vind de nieuwe Sorento niet echt m'n volgende opvolger. Ik heb hem wel uitgebreid bekeken.

Iemand nog belangstelling voor deze wagen, dan kan men mij emailen. Is redelijk wat aan verspijkerd.

De gelden komen nog uit de clubkas en daar wil ik op gepaste wijze ook een keer vanaf. Nu wordt door mij het forum betaald, maar mogelijk door reclamegelden zou deze op eigen benen kunnen staan.

Lijkt me nog een keer leuk om wat te organiseren. Zal ongetwijfeld het voorjaar worden. Is de mooiste tijd. Ik zie dan het aantal meldingen wel. Ik zal proberen het ruim van te voren aan te melden. Mogelijk een uitnodiging naar het gehele forum.

Geplaatst

Yep, kleime meisjes worden groot ;) 't gaat allemaal wel heel erg snel......

Waar gaan je gedachten naar uit nu je van plan bent om afscheid te nemen van je Sorento en de nieuwe je kennelijk minder vindt?

Dat zou trouwens betekenen dat je definitief afscheid neemt van het Kia-forum (en als moderator)? Of heb je nog ergens een Kia staan?

s

't Zou een mooie afsluiting zijn om de tour in het voorjaar te organiseren en het spaarvarken (definitief) te slachten.

Ik heb ook nog een oude bolletje/pijltjes-rit in Vlaanderen; in 't voorjaar nog gereden. Zeer afwisselend maar wel een flinke tour. Heb ik van een Alfa-maatje. Kan altijd nog.

Zou niet weten wat de kosten zijn die ten grondslag liggen aan 't in de lucht houden van ons Kia-forum. Reclamegelden worden zoals je weet momenteel niet zo gemakkelijk besteed, yep crisis. Kan Kia NL niet particperen cq. bijdrage leveren? Ben in deze markt niet goed thuis en zou ook niet 1,2,3 weten die dit zou moeten oppakken......

Groeten, Willem

Geplaatst

Kunnen we niet een keer samen komen om te kijken wat de mogelijkheden zijn

voor behoud van dit forum op deze wijze.

Wil hier best wel een keer over brainstormen.

Groetjes,

Relena

Geplaatst

Ik ben ook altijd wel in voor een meeting! :wink:

Dus laat tezijnertijd maar horen hoe, wat en waar en ik zal van de partij zijn!

De vorige data heb ik helaas gemist door o.a. Japanse Autosport Festival en een meeting van mijn eigen club, maar tegen die tijd zal ik het inpassen in mijn agenda! :-D

Geplaatst

Relena: Over het forum hoef je geen zorgen te maken. Er zijn genoeg moderators en het forum is in goede handen van Jheroen.

Tevens is dit forum pas gemodeniseerd en is deze pas een jaar oud, maar je mag altijd je mening geven.

Geplaatst

Hoi,lijkt me leuk,om andere kiarijders te ontmoeten ben net nieuw!Bert.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe Aanmaken...