Gerrit12 Geplaatst 24 Mei, 2020 Geplaatst 24 Mei, 2020 Onze oude C'eed 2012 had correcte parkeersensoren. De nieuwe Ceed, Dynamicplusline zijn door dealer parkeersensoren voorzijde ingebouwd. Helaas voldoen niet. De sensoren, merk waarschijnlijk tomtom kunnen alleen piepen. Geen indicatie afstand cq display. Kan dit aangepast worden? Quote
tijdjes123 Geplaatst 24 Mei, 2020 Geplaatst 24 Mei, 2020 Nee volgens mij niet. Deze worden altijd achteraf ingebouwd. en kunnen alleen met piepjes aangeven. Quote
Gerrit12 Geplaatst 25 Mei, 2020 Topic Starter Geplaatst 25 Mei, 2020 18 uur geleden, Gerrit12 zei: Onze oude C'eed 2012 had correcte parkeersensoren. De nieuwe Ceed, Dynamicplusline zijn door dealer parkeersensoren voorzijde ingebouwd. Helaas voldoen niet. De sensoren, merk waarschijnlijk tomtom kunnen alleen piepen. Geen indicatie afstand cq display. Kan dit aangepast worden? De parkeerhulp voorzijde is Vodafone Cobra. Helaas visueel op een display niet mogelijk. Alternatief de Cobra verwijderen en Maxxtronics te laten monteren bij een inbouwstation. Kost ook maar de helft van kiadealer. Jammer € 460 weggegooid Cobra systeem. Quote
Gerrit12 Geplaatst 25 Mei, 2020 Topic Starter Geplaatst 25 Mei, 2020 17 uur geleden, tijdjes123 zei: Nee volgens mij niet. Deze worden altijd achteraf ingebouwd. en kunnen alleen met piepjes aangeven. Inderdaad, de kiadealer heeft Fodafone Cobra geïnstalleerd. Ben nu in overleg met inbouwstation om Cobra te verwijderen en Maxxtronics te laten monteren. Quote
tijdjes123 Geplaatst 25 Mei, 2020 Geplaatst 25 Mei, 2020 2 uur geleden, Gerrit12 zei: Inderdaad, de kiadealer heeft Fodafone Cobra geïnstalleerd. Ben nu in overleg met inbouwstation om Cobra te verwijderen en Maxxtronics te laten monteren. Volgens mij gaan de maxxtronics ook geen visueel iets laten zien op het scherm. Quote
Gerrit12 Geplaatst 25 Mei, 2020 Topic Starter Geplaatst 25 Mei, 2020 (aangepast) 1 uur terug, tijdjes123 zei: Volgens mij gaan de maxxtronics ook geen visueel iets laten zien op het scherm. Er wordt een extra scherm gemonteerd,website, parkeersensoreninbouwen.nl. OF website, clifford. nl 25 Mei, 2020 aangepast door Gerrit12 Fout Quote
tijdjes123 Geplaatst 25 Mei, 2020 Geplaatst 25 Mei, 2020 3 minuten geleden, Gerrit12 zei: Er wordt een extra scherm gemonteerd,website, parkeersensoren.nl. Lijkt mij persoonlijk niet echt fijn 2 schermen om te kijken of je ergens tegenaan rijdt. dan moet ik als ik achteruit rijd in het middelste scherm kijken voor de achteruitrijsensoren en ergens anders voor de sensoren voor. Dan heb ik liever alleen geluid. Quote
Gerrit12 Geplaatst 25 Mei, 2020 Topic Starter Geplaatst 25 Mei, 2020 12 minuten geleden, tijdjes123 zei: Lijkt mij persoonlijk niet echt fijn 2 schermen om te kijken of je ergens tegenaan rijdt. dan moet ik als ik achteruit rijd in het middelste scherm kijken voor de achteruitrijsensoren en ergens anders voor de sensoren voor. Dan heb ik liever alleen geluid. De kiadealer is wel gevraagd naar de mogelijkheden om de melding van de parkeersensoren aan de achterzijde te vervangen door melding parkeersensoren voorzijde. Immers de parkeersensoren achterzijde zijn overbodig ivm de achteruitrij camera. Quote
tijdjes123 Geplaatst 25 Mei, 2020 Geplaatst 25 Mei, 2020 2 minuten geleden, Gerrit12 zei: De kiadealer is wel gevraagd naar de mogelijkheden om de melding van de parkeersensoren aan de achterzijde te vervangen door melding parkeersensoren voorzijde. Immers de parkeersensoren achterzijde zijn overbodig ivm de achteruitrij camera. Vind ik persoonlijk niet. Achteruitrijcamera ziet zijkant van het hekje niet waar de parkeersensoren wel zitten. Denk aan hekje aan zijkant van de auto. ik merk heel vaak dat de sensoren iets opmerken en dat je dat niet zien in camera. Naar voren kan ik gewoon kijken en zie ik of ik ergens tegenaan ga komen. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.