Marjan Geplaatst 12 Juli, 2020 Geplaatst 12 Juli, 2020 In mijn Picanto 2 (sept 2013) blijkt de 12V-aansluiting het niet te doen. Eerder nooit nodig gehad maar we willen er binnenkort een koelbox op aansluiten. Deze koelbox doet het prima in andere auto, dus ligt niet aan koelbox. Ik wilde de zekering checken maar op schema in zekeringenkastje twijfel ik welke zekering het is. Power outlet? Sigaret? Andere? Enkele zekeringen verwisseld met nieuwe zekering, maar probleem blijft. Iemand een idee? Quote
Murcielaygo Geplaatst 12 Juli, 2020 Geplaatst 12 Juli, 2020 Power Outlet is 12V (de rechter met klepje), Sigar (of zoiets) is de linker.Heb je al geprobeerd de koelbox in de andere aansluiting te steken? Door de constructie van de 12V aansluiting maken sommige pluggen geen of niet goed contact... Quote
Marjan Geplaatst 12 Juli, 2020 Topic Starter Geplaatst 12 Juli, 2020 Bedankt voor uw snelle reactie. Ik heb maar 1 aansluiting, alleen de 12V rechts. Het linker rondje is een dicht klepje, die kan ik niet openen. Helaas. Quote
Murcielaygo Geplaatst 13 Juli, 2020 Geplaatst 13 Juli, 2020 Das waar ook; ik kocht januari 2012 een MY2011, net VOOR een aantal wijzigingen, waaronder dit...Heb je de aansluiting als eens doorgemeten of met een ander apparaat, bij voorkeur met ander model plug getest?Als de zekering goed is is slecht contact mijn eerste verdachte... Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.