Moo Geplaatst 30 Juli, 2020 Geplaatst 30 Juli, 2020 Ik zie plots Ambient lighting bij de uitrusting ertussen staan. Ik weet wat het is en doet maar heeft iemand hier een voorbeeld van in de Niro? Op internet kan ik er niet veel over vinden, althans geen afbeelding of video. Quote
Gast Geplaatst 30 Juli, 2020 Geplaatst 30 Juli, 2020 Klein randje licht in je dashboard. Kun je in verschillende kleuren instellen. Zou er niet teveel van verwachten. Als het donker is kan ik wel fotootje maken. Zit op mijn executive line Quote
Moo Geplaatst 30 Juli, 2020 Topic Starter Geplaatst 30 Juli, 2020 3 minutes ago, Ljbd said: Klein randje licht in je dashboard. Kun je in verschillende kleuren instellen. Zou er niet teveel van verwachten. Als het donker is kan ik wel fotootje maken. Zit op mijn executive line Graag. Had al begrepen dat je het niet kunt vergelijken met een Skoda, Audi, Mercedes waar het erg fel is. Kun je inmiddels al de navigatie (map) zien in de 7” supervision cluster? Quote
quorumz Geplaatst 1 Augustus, 2020 Geplaatst 1 Augustus, 2020 Op 30-7-2020 om 10:19, Xmoo zei: Ik zie plots Ambient lighting bij de uitrusting ertussen staan. Ik weet wat het is en doet maar heeft iemand hier een voorbeeld van in de Niro? Op internet kan ik er niet veel over vinden, althans geen afbeelding of video. Verwacht er maar niets van, zelfs mijn Seat Leon ST van 5 jaar geleden, ook al had die alleen wit en sport stand, had nog meer verlichting in dashboard en deuren met switchen dit zie je niet eens (helemaal niet in de zomer) beetje aanfluiting Quote
Moo Geplaatst 4 Augustus, 2020 Topic Starter Geplaatst 4 Augustus, 2020 On 7/30/2020 at 10:43 AM, Ljbd said: Klein randje licht in je dashboard. Kun je in verschillende kleuren instellen. Zou er niet teveel van verwachten. Als het donker is kan ik wel fotootje maken. Zit op mijn executive line Nog gelukt met een foto te maken ? Quote
Psylor Geplaatst 4 Augustus, 2020 Geplaatst 4 Augustus, 2020 Overdag zie je sowieso de ambient lightning niet, die gaan alleen aan als je koplampen aan gaan. Het klopt inderdaad wel dat het niet heel fel is helaas. Je kan wel uit 3 intensiteit standen kiezen, echter zie je de meest felle nagenoeg niet overdag. Kia E-Niro MY20 Executive edition Quote
Gast Geplaatst 11 Augustus, 2020 Geplaatst 11 Augustus, 2020 (aangepast) Kan even duren, maar hierbij beeld. Dit is meest fel (standje 4). 20200811_222216.mp4 20200811_222017.mp4 11 Augustus, 2020 aangepast door Ljbd Quote
Moo Geplaatst 12 Augustus, 2020 Topic Starter Geplaatst 12 Augustus, 2020 Idd erg matig. Thx voor het uploaden! Quote
Dennis0992EV Geplaatst 10 April, 2021 Geplaatst 10 April, 2021 Zou het kunnen dat deze feature niet aanwezig is in "Belgische" Kia e-Niro's? Heb de mijne sinds woensdag en heb dit nog niet kunnen ontdekken... Quote
Nia Kiro Geplaatst 17 Mei, 2021 Geplaatst 17 Mei, 2021 Goed kijken! Het werkt idd maar erg matig en het moet echt donker zijn voordat het zichtbaar is. Quote
Constantine Geplaatst 30 Augustus, 2022 Geplaatst 30 Augustus, 2022 Ik ook heb "Belgische" executive eNiro. Ook niks in menu en geen ambient lights op dashboard. @Dennis0992EV Quote
Flying_Dutchman Geplaatst 2 September, 2022 Geplaatst 2 September, 2022 Ik ben blij dat het maar heel matig zichtbaar is. In de auto moet het donker zijn om alles buiten goed te zien. Ik heb rood ambilight, ook bij de voeten van bestuurder en passagier-voor. Vind het wel mooi. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.