Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Sfeerverlichting / ambient light in Ceed 3 SW 2020 GT-Line

Ga naar de oplossing Opgelost door marijn.hak,

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hoi, in de voertuiginstellingen van mijn nieuwe wagon zit ook een vinkje voor Ambient Light (ik heb het menu in het Engels staan). Maar ik kan nu niet echt ontdekken wat dit effectief doet.

Van de handleiding word ik ook niet echt wijzer - anders dat er staat dat dan sfeerverlichting in- of uitgeschakeld wordt.

Weet iemand wat dit precies aanzet en onder welke omstandigheden?

• Oplossing
Geplaatst

Volgens mij (ik heb het ook aangezet) is er dan zwakke verlichting zichtbaar in het donker bij de pedalen, maar het ook zijn dat ik het mij heb verbeeld

Verstuurd vanaf mijn LG-H870 met Tapatalk

• Thanks 1
Geplaatst
Op 22-8-2020 om 07:46, marijn.hak zei:

Volgens mij (ik heb het ook aangezet) is er dan zwakke verlichting zichtbaar in het donker bij de pedalen, maar het ook zijn dat ik het mij heb verbeeld

Klopt. Het betreft deze verlichting. Persoonlijk vind ik het jammer dat het alleen bij de bestuurder zit en (ook) niet bij de bijrijder.

• Thanks 1
Geplaatst
Op 22-8-2020 om 07:34, Chris van Meer zei:

Hoi, in de voertuiginstellingen van mijn nieuwe wagon zit ook een vinkje voor Ambient Light (ik heb het menu in het Engels staan). Maar ik kan nu niet echt ontdekken wat dit effectief doet.

Van de handleiding word ik ook niet echt wijzer - anders dat er staat dat dan sfeerverlichting in- of uitgeschakeld wordt.

Weet iemand wat dit precies aanzet en onder welke omstandigheden?

Hi Chris, deze optie kom ik niet tegen in mijn auto (exact dezelfde uitvoering). Ambient Light kom ik ook niet tegen in de handleiding........of dit hetzelfde als omgevingslicht. Daarover vind ik wel iets maar dat heeft volgens mij met de verlichting buiten de auto te maken. 

Geplaatst

In de handleiding wordt het "Sfeerverlichting" genoemd zag ik.

Het is zoals @marijn.hak zegt, als je in het donker rijdt is het pedalengedeelte bij de bestuurder zachtjes verlicht.
Bij mij was het uit mijn hoofd Setup -> Vehicle en dan zat het al op het eerste tabblad.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...