Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ik zie plots Ambient lighting bij de uitrusting ertussen staan.

Ik weet wat het is en doet maar heeft iemand hier een voorbeeld van in de Niro? Op internet kan ik er niet veel over vinden, althans geen afbeelding of video.

Geplaatst

Klein randje licht in je dashboard. Kun je in verschillende kleuren instellen. Zou er niet teveel van verwachten. Als het donker is kan ik wel fotootje maken. Zit op mijn executive line 

Geplaatst
3 minutes ago, Ljbd said:

Klein randje licht in je dashboard. Kun je in verschillende kleuren instellen. Zou er niet teveel van verwachten. Als het donker is kan ik wel fotootje maken. Zit op mijn executive line 

Graag. Had al begrepen dat je het niet kunt vergelijken met een Skoda, Audi, Mercedes waar het erg fel is.

Kun je inmiddels al de navigatie (map) zien in de 7” supervision cluster?

Geplaatst
Op 30-7-2020 om 10:19, Xmoo zei:

Ik zie plots Ambient lighting bij de uitrusting ertussen staan.

Ik weet wat het is en doet maar heeft iemand hier een voorbeeld van in de Niro? Op internet kan ik er niet veel over vinden, althans geen afbeelding of video.

Verwacht er maar niets van, zelfs mijn Seat Leon ST van 5 jaar geleden, ook al had die alleen wit en sport stand, had nog meer verlichting in dashboard en deuren met switchen :)

dit zie je niet eens (helemaal niet in de zomer) beetje aanfluiting

Geplaatst
On 7/30/2020 at 10:43 AM, Ljbd said:

Nog gelukt met een foto te maken :smartass:?

Geplaatst

Overdag zie je sowieso de ambient lightning niet, die gaan alleen aan als je koplampen aan gaan. Het klopt inderdaad wel dat het niet heel fel is helaas. Je kan wel uit 3 intensiteit standen kiezen, echter zie je de meest felle nagenoeg niet overdag.

Kia E-Niro MY20 Executive edition

• 7 maanden later...
  • 1 maand later...
  • 1 jaar later...
Geplaatst

Ik ben blij dat het maar heel matig zichtbaar is. In de auto moet het donker zijn om alles buiten goed te zien. Ik heb rood ambilight, ook bij de voeten van bestuurder en passagier-voor. Vind het wel mooi.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...