ErikR1970 Geplaatst 14 Augustus, 2020 Geplaatst 14 Augustus, 2020 Beste, Ik ben nieuw op dit forum en sinds kort bezitter van een Kia Niro. Auto bevalt goed en de meeste opties zijn inmiddels duidelijk en uitgeprobeerd. Heb echter 1 probleem, ik probeer uit te vinden hoe ik mijn contacten (uit mobiele telefoon Samsung, type S10) kan downloaden via Bluetooth voor handsfree gebruik in de auto. Ik heb al van alles geprobeerd maar blijf maar foutmelding krijgen, downloaden mislukt. Bluetooth verbinding is er wel zonder problemen maar op een of andere manier lukt het niet om de contacten uit telefoon te downloaden naar auto. Vanochtend geprobeerd d.m.v. aansluiten via USB kabel maar krijg ook dan foutmelding ?? Weet iemand hoe dit op te lossen is ?? Quote
Murcielaygo Geplaatst 14 Augustus, 2020 Geplaatst 14 Augustus, 2020 Moet je op je telefoon niet aangeven WELKE contact(groep)en overgezet mogen worden?Dat is op mijn iPhone namelijk wel zo... Quote
ErikR1970 Geplaatst 14 Augustus, 2020 Topic Starter Geplaatst 14 Augustus, 2020 @Murcielaygo Nee, Ik kan op mijn telefoon niets aangeven, krijg geen melding in de vorm van toestaan of iets dergelijks. Quote
Murcielaygo Geplaatst 14 Augustus, 2020 Geplaatst 14 Augustus, 2020 Ik ben niet bekend met Samsung, maar bij iOS zitten die opties bij het BT device verstopt. Quote
tijdjes123 Geplaatst 14 Augustus, 2020 Geplaatst 14 Augustus, 2020 instellingen>verbindingen>Bluetooth>Tandwieltje naast kia motors aanklikken>toegang tot contacten schuifje aanzetten 1 Quote
ErikR1970 Geplaatst 14 Augustus, 2020 Topic Starter Geplaatst 14 Augustus, 2020 @tijdjes123 Bedankt ! uitgevoerd en het werkt nu. Je moet het maar net weten he. Problem solved and case closed. 1 Quote
Murcielaygo Geplaatst 14 Augustus, 2020 Geplaatst 14 Augustus, 2020 TOP!Zat ik toch in de buurt met mijn idee... Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.