Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Achteruitrijlichten

Ga naar de oplossing Opgelost door xl3laz3rx,

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hallo,

Ik heb een Ceed SW gtline my2020. Heerlijke wagen, maar wat ik jammer vind is dat ze de achteruitrijlichten geel gehouden hebben... 

Heeft iemand deze al veranderd naar led's? Indien ja graag tips en tricks aub :-)

thanks!

• Like 2
Geplaatst

Na wat research op het internet heb ik het voor elkaar gekregen! Resultaat te zien op foto :)

20200927_085732.jpg

• Like 1
  • Oplossing
Geplaatst
3 uur geleden, B0rn zei:

Na wat research op het internet heb ik het voor elkaar gekregen! Resultaat te zien op foto :)

Ziet er beter uit dan de standaard verlichting. 

Heb je een linkje van de site? of linkje van de lampen? Is het trouwens veel werk of heb je het binnen paar minuten erin zitten?

• Confused 1
Geplaatst
14 minuten geleden, xl3laz3rx zei:

Ziet er beter uit dan de standaard verlichting. 

Heb je een linkje van de site? of linkje van de lampen? Is het trouwens veel werk of heb je het binnen paar minuten erin zitten?

https://www.amazon.co.uk/dp/B07MCZX49V/ref=cm_sw_r_cp_apa_i_JolCFbQPMEXB2

Ik heb er toch een uurtje aan bezig geweest maar kwam eerder door dat de lampenhouder wat wrong om hem er in terug in vast te draaien. Je hoeft geen bumper of bekleding te verwijderen, gewoon onder je wagen liggen en je kan zo aan de lampenhouder. Losdraaien (je dient wel wat kracht te zetten) en lamp vervangen door led, klaar is kees :)

Afbeelding: om hem los te draaien ga je em 1x over  het rode plastiekje te draaien.

Veel succes!

20200926_145245.jpg

• 1 maand later...
Geplaatst
Op 27-9-2020 om 17:50, B0rn zei:

https://www.amazon.co.uk/dp/B07MCZX49V/ref=cm_sw_r_cp_apa_i_JolCFbQPMEXB2

Ik heb er toch een uurtje aan bezig geweest maar kwam eerder door dat de lampenhouder wat wrong om hem er in terug in vast te draaien. Je hoeft geen bumper of bekleding te verwijderen, gewoon onder je wagen liggen en je kan zo aan de lampenhouder. Losdraaien (je dient wel wat kracht te zetten) en lamp vervangen door led, klaar is kees :)

Afbeelding: om hem los te draaien ga je em 1x over  het rode plastiekje te draaien.

Veel succes!

20200926_145245.jpg

Heb je nog een werkend linkje voor het type lampje?

• Confused 1
  • 3 maanden later...
Geplaatst

Lekker veel licht met een kwartiertje geplaatst

let er wel op de diameter van het lampje niet groter dan 15 mm is anders krijg je hem niet in de houder

• Like 1
  • 2 jaar later...
Geplaatst

Goedemiddag, 

Ik zou ook graag mijn achteruit lampen willen vervangen door led. Nu lees ik hier boven dat je eerst het stekkertje moet verwijderen voordat je het lampje langs het plastic palletje kan halen. Alleen weet ik niet of je hier voor iets moet indrukken of dat je hem er gewoon met kracht uit moet trekken. Ik ben namelijk bang dat ik  iets kapot trek. 

Iemand enig idee?

met vriendelijke groet,

Yosri van der Wal

• 2 weken later...
Geplaatst
Op 3-3-2021 om 16:16, zei Jeroensw:

Deze zojuist ook ontvangen. Bij daglicht gemonteerd. Weet niet of hij veel feller is, maar iig wit licht ipv geel licht.

20230404_192323.jpg

20230404_192316.jpg

20230404_192329.jpg

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...