HuGoBoSs Geplaatst 1 November, 2020 Geplaatst 1 November, 2020 (aangepast) Beste Kia Liefhebbers, Ik ben nieuw hier maar heb al 5 jaar lang diverse Rio s gehad fijne auto s Nu heb ik een Rio zonder navi en camera die wil ik orgineel inbouwen bij me eigen auto Radio heb ik zo geregeld achterklep hendel met camera ook Mijn Kia heeft wel parkeer sensoren Nu heb ik een diagram nodig hoe alles loopt ik mis 1 stekker, stekker wat naar me achter klep gaat denk ik Word die apart verkocht ?? onderdeel nummer ? heb je bij Kia ook diverse site s met tekeningen en onderdeel nummers?? Dealers doen meestal moeilijk met helpen vandaar ik het hier probeer. foto van de radio zet ik ook online dat weten we waar we het over hebben foto van het stekker is van een Sportage na uren zoeken heb ik enkel die kunnen vinden Hoop dat hier iemand me kan helpen..... mvg HuGo 1 November, 2020 aangepast door HuGoBoSs Quote
HuGoBoSs Geplaatst 8 November, 2020 Topic Starter Geplaatst 8 November, 2020 Kabel voor Camera moet geen probleem zijn dat heb ik al uitgezocht.... Nu volgende uitdaging .... ondanks dat de stekkers het zelfde zijn van de gewone radio en navi radio werkt het een en ander niet raar... gisteren tijdelijk er in gezet Stuurbediening werkt niet telefoon opnemen ophangen ook niet...... en het ergste Bellen enzo lukt wel maar de orginele Microfoon herkend de radio ook niet.....Ben Mercedes gewend daar is bijna alles vrij universeel.... Kia is erg geheimzinnig kwa radio schemas enzo....maar we hebben de tijd komt goed hopelijk word weer weken zoeken overal Quote
xtra40 Geplaatst 8 November, 2020 Geplaatst 8 November, 2020 dit zijn de stekker aansluitingen van de stekkers van een standaard radio Quote
HuGoBoSs Geplaatst 9 November, 2020 Topic Starter Geplaatst 9 November, 2020 Beste Admin is dit van de gewone radio zonder navi en camera? de standaart versie dus? en heeft u ook een schema van de 965601W500 met navi en camera? Quote
xtra40 Geplaatst 9 November, 2020 Geplaatst 9 November, 2020 1 uur geleden, HuGoBoSs zei: Beste Admin is dit van de gewone radio zonder navi en camera? de standaart versie dus? en heeft u ook een schema van de 965601W500 met navi en camera? Dit is van de standaard radio maar als het goed is zijn deze dezelfde zal eens zien of ik de rest van het schema ook kan vinden Quote
HuGoBoSs Geplaatst 10 November, 2020 Topic Starter Geplaatst 10 November, 2020 Bij stekker 18g staat rear view camera standaard heeft de rio geen camera denk niet dat die klopt Quote
xtra40 Geplaatst 10 November, 2020 Geplaatst 10 November, 2020 Ja denk het wel maar zet een foutje in de text dit zijn de stekkers die standaard op alle radios van Kia in die tijd zaten dus waarschijnlijk heb jij nu geen draad op die plek hebben of als je de draad volgt stopt dit op een gegeven moment net als bijvoorbeeld die van de microfoon die stopt in de linker a-styl stekker Quote
HuGoBoSs Geplaatst 15 November, 2020 Topic Starter Geplaatst 15 November, 2020 Gisteren Radio werkend gekregen Navi Stuurbediening en carkit werkt lekker alles orgineel Camera komt nog moet de onderdelen nog regelen... Wel heb ik nu een andere radio paneel nodig weer moet orgineel zijn anders past het niet en met start knop Heeft iemand het onderdeel nummer hiervan of een ander oplossing? zie foto Bedankt alvast Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.