Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hallo,

Ik ben Vincent. Ik ben sinds gisteren de trotse eigenaar van een Kia Ceed Sportswagon 1.4 T-GDi GT-Plusline DCT7. Of eigenaar, het is een leaseauto.

Ben er zeer blij mee!

Mijn vorige auto was een Skoda Octavia en daarvoor heb ik 18 jaar alle Renault Meganes van alle generaties gehad.

De eerste kilometers zijn tot nu toe erg prettig verlopen. De auto rijdt heerlijk, het is mijn eerste automaat en dat is even wennen maar daar ben ik zeer gelukkig mee ondanks dat ik een verstokte "schakelaar" was!

Mijn eerste indruk is dat de moderne Kia een mix is van Franse en Duitse auto's. Wegligging is heel goed maar ook het comfort is van een hoog niveau, doet me qua rijden erg denken aan mijn laatste Renault Mégane 4, ondanks dat Franse auto's een bepaalde naam hebben was de wegligging en rijcomfort van een veel hoger niveau als de Skoda Octavia van het laatste model die ik had, die nogal deinerig geveerd zijn en dus wat nerveus op de weg kunnen zijn.

De ruimte van de Kia Ceed is echter van een andere orde en de bouwkwaliteit en het algemene gevoel is duidelijk veel meer Duits (zonder het fantasieloze Duitse interieur dan!). Qua binnenruimte was mijn Octavia altijd mijn absolute favoriet maar de Ceed doet daar niks voor onder (met uitzondering van de ongelukkige zit achterin voor volwassenen (voeten passen net onder de stoel maar wat mij betreft een ontwerpfoutje).

Ik hoop op veel tevreden kilometers!!a4e4508ef36c3ba1eee0b970e6fc83de.jpg

Verstuurd vanaf mijn SM-G986B met Tapatalk

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...