Robinvd Geplaatst 22 November, 2020 Geplaatst 22 November, 2020 Beste allemaal, ik ben samen met mijn vriendin van plan de Nieuwe kia Rio 2021 gt line te kopen. wij twijfelen erg tussen wit of donkergrijs ook zouden wij graag de hemel zwart willen hebben maar dit word lastig bij dit model/uitvoering. ook vonden we tijdens onze uitgebreide proefrit de audiokwaliteit matig hier willen we ook iets aan doen. zo kom je toch weer op extra bedragen uit wat misschien dan toch een 2e hands kia ceed gt line interessant maakt... er zal zo’n 40000 km per jaar gereden worden met de kia en we kunnen het maar 1x uitgeven. mensen advies?? Quote
tijdjes123 Geplaatst 23 November, 2020 Geplaatst 23 November, 2020 De ceed is sowieso groter dan de rio en met 40.000 km per jaar vind ik dat zelf fijner. Hrt geluid in de rio is hetzelfde als in de ceed. Ook niet denderend dus. Aangezien je in de gt plusline pas JBL premium audio krijgt in de Ceed Quote
motorfanatic Geplaatst 23 November, 2020 Geplaatst 23 November, 2020 Ik vond het geluid in de RIO 4 stukken beter dan in de RIO 3, maar dat is natuurlijk erg persoonlijk! Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.