Noordej Posted December 22, 2020 Posted December 22, 2020 Beste, Ik zit te twijfelen tussen de dynamicplusline MY21 en de executive my21. Mijn grootste twijfelpunt is de audio. Nu heb ik online gelezen dat de audio in de dynamicline afgelopen jaar een stuk beter is geworden t.o.v. de eerdere modellen. Zijn er hier mensen die hun ervaringen willen delen? Quote
Ton van Hout Posted December 28, 2020 Posted December 28, 2020 Wij rijden in een 2019 e-Niro met JBL audio erin en ondanks dat hij wat weinig stereoscheiding en dieptebeeld heeft en met vlakke equalizer / geen bass boost teveel bas heeft vind ik het voor een af-fabriek systeem helemaal niet slecht en valt het me bepaald niet tegen. Thuis heb ik een audio installatie die je misschien wel hi-fi mag noemen maar daar zitten ook iets meer €€€ in. Kijkende naar waarnaar ik luister ligt het ook voor een deel naar je bron want ik voer de autoradio alleen maar flac-bestanden uit de Tidal app. Radio luister ik nooit. Als je dat wel doet zal je een verminderde luisterervaring krijgen als je een muziekstuk eerst via Tidal luistert en daarna via de radio. Aangezien ik van de auto niet verwacht dat het net zo goed klinkt als thuis kan ik als eindoordeel geven: 7+ oftewel een goede voldoende. 2 Quote
Recommended Posts