R.J. Geplaatst 3 Februari, 2021 Geplaatst 3 Februari, 2021 In verband met weerstand in het stuur, wordt na vele onderzoeken, door Kia Nederland voorgesteld het wormwiel in het stuurhuis te vervangen. Tijdens het rijden geeft het stuur bij kleine correcties constant een weerstand waar je doorheen moet drukken. Uitermate irritant. Ik vraag mij af of medeleden hier ook (weleens) last van hebben en wat dan daarvoor de oplossing was. Het heeft overigens niets te maken met de rijbaanassistent, volgens Kia. Dat is ook al onderzocht. Ben benieuwd. Quote
olympus Geplaatst 3 Februari, 2021 Geplaatst 3 Februari, 2021 Volgens mij heb ik er eigenlijk geen last van maar zal er eens op gaan letten dan. Gaat het nog om een bepaald bouwjaar en type of maakt dat niet uit. In ieder geval bedankt voor de tip. Quote
R.J. Geplaatst 4 Februari, 2021 Topic Starter Geplaatst 4 Februari, 2021 Maart 2018. Het schijnt sporadisch voor te komen. Quote
gjcvro Geplaatst 4 Februari, 2021 Geplaatst 4 Februari, 2021 Niro uit november 2017 (wel my 2018) maar heb er in ieder geval geen last van, ook nog niks van gelezen. Quote
R.J. Geplaatst 6 Februari, 2021 Topic Starter Geplaatst 6 Februari, 2021 Donderdag een nieuw wormwiel gekregen. Het verschil is echt enorm. Heb ruim een jaar met een “andere” auto gereden. Het lijkt nu wel of ik gewoon een nieuwe auto heb. Kan eindelijk genieten van een goed stuur. Weinig correcties zijn nodig en stuurt zo soepel als wat. Ook de rijbaanassistent is nu geweldig. Blijft met weinig correcties keurig in zijn baan. 2 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.