Serge van Til Geplaatst 8 Februari, 2021 Geplaatst 8 Februari, 2021 Beste Kia club leden, Ik heb in de achterklep van de Pikanto een ontgrendelings schakelaar zitten. Deze begint uit elkaar te vallen, eerst het rubber verteerd en later valt het witte plaatje er uit. Nu ducktape er op. Wie weet waar je deze schakelaar los kan bestellen ipv de gehele komplete achterklep greep OEM nr 817201Y000 via de KIa dealer. Of heeft iemand hier ook ervaring mee ? Met vriendelijke groet Serge van Til Quote
Murcielaygo Geplaatst 9 Februari, 2021 Geplaatst 9 Februari, 2021 Die van mij is een paar jaar geleden vervangen onder garantie. Ik weet alleen niet of ik daarvan een factuur heb. Quote
Mr G Geplaatst 16 Maart, 2021 Geplaatst 16 Maart, 2021 Hallo, ik heb die van ons bij de wel bekende site in China besteld en zelf gemonteerd. Alleen wel de stekker over gezet, deze was helaas niet het zelfde. 1 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.