Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hallo,

Ik ben sinds kort in het bezit van een Sorento diesel uit 2007. Ik vind dat hij onrustig loopt wanneer de cruise control wordt gebruikt. Kent iemand dit probleem? Auto is zo goed als nieuw heeft pas 30.000 km gelopen. Van slijtage kan dus geen sprake zijn.

Geplaatst

Lijkt mij een software probleem. Ik heb hetzelfde ondervonden toen met mijn CC.

Eventjes naar de dealer en je ECU/management systeem laten uitlezen.

Geplaatst

Er is een probleem geweest met de cruisecontrol (bij eerste nieuwe serie sorento's) daar moet een update voor zijn bij de dealer. Gewoon even langsrijden en dan kunnen ze kijken, dit was ook een terugroepactie maar zijn er maar weinig terug geroepen.

Geplaatst

Zet es je airco helemaal uit en kijk eens of het dan nog is ?

Vind mijn sportage ook tamelijk rommelig bij lage toeren en airco aan.

grtz

Frank

Geplaatst
Zet es je airco helemaal uit en kijk eens of het dan nog is ?

Vind mijn sportage ook tamelijk rommelig bij lage toeren en airco aan.

grtz

Frank

Ligt aan de software... ik had nl hetzelfde met airco aan en uit en na die spftware update was/is het voorbij...

Het is een kleine moeite en het kost niets..

Geplaatst

Kom net bij de daeler vandaan, en hebben het probleem opgelost. Inderdaad een rechtstreekse verbinding met Korea om de software aan te passen. Goede service. Bedankt voor de reacties.

Geplaatst

Geen dank.. We zijn er om elkaar te helpen en te laten genieten van het rijden met een KIA..

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...