patten Posted August 27, 2009 Share Posted August 27, 2009 Ik vroeg me af hoe het alarm van de Cee'd werkt, en of hier iemand ervaring mee heeft. Reageert het alarm ook op beweging? Of is het alleen o.b.v. elektrische contacten (deur open, motorkap open)? Ik ga heel binnenkort op vakantie, en vond het wel nuttig om dit te weten (laptop/camera etc in auto). De auto voelt over het algemeen veiliger als de gemiddelde caravan.... Alle info is welkom. Het boekje is er niet echt duidelijk over. En om in mijn woonwijkje (an public) uitgebreid te testen, daar heb ik ook niet zoveel zin in. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fonzy Posted August 28, 2009 Share Posted August 28, 2009 Wat ik van de dealer begrepen heb is dat het alarm alleen op de contacten werkt. Als je de deur met de afstandbediending op slot doet en vervolgens zonder gebuik te maken van de afstandbediening de deur weer open zou maken (met de sleutel bv) moet het alarm afgaan. Ik heb het zelf nog niet geprobeert. groeten, Anton Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mr_pimp_ Posted August 28, 2009 Share Posted August 28, 2009 ja het werkt zo;) wel raar vin ik,je kan nooit met de sleutel openmaken.mvg kevin Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
patten Posted August 28, 2009 Author Share Posted August 28, 2009 Vandaag de dealer nog gesproken. Werkt idd puur op de contacten. Als ze een raampje intikken, zo naar binnenkruipen, dan gaat het alarm dus NIET af. Als ze dan via de deur weer uitstappen, dan gaat ie loeien. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smart Posted September 16, 2009 Share Posted September 16, 2009 Hallo, Het alarm gaat niet af als je de sleutel van de auto gebruikt. Dat zou mooi zijn zeg, kun je niet eens in je eigen auto stappen, wanneer de batterij van de afst.bed. is leeggelopen! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
patten Posted September 16, 2009 Author Share Posted September 16, 2009 Wel dus. Als jij de auto via de afstandbediening op slot doet, en hem later (dus zonder AB) en met de sleutel via het slot opend, dan gaat het alarm! Dit heb ik uiteraard getest. Ik heb de sleutel echter niet in het contact gestoken, dan zal het alarm ongetwijfeld uitschakelen. Hallo,Het alarm gaat niet af als je de sleutel van de auto gebruikt. Dat zou mooi zijn zeg, kun je niet eens in je eigen auto stappen, wanneer de batterij van de afst.bed. is leeggelopen! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smart Posted September 17, 2009 Share Posted September 17, 2009 Hallo Patten, Wat jij beschrijft vind ik op z'n minst vreemd. Je zult gelijk hebben, dat zal ik niet betwisten, maar het bevreemdt mij wel dat je blijkbaar met je eigen autosleutel het alarm niet kunt uitschakelen. Met mijn vorige auto, een Hyundai Tucson met standaard ingebouwd alarm, had ik deze problemen niet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henk.W Posted September 19, 2009 Share Posted September 19, 2009 Bij mij is het zo, als ik de auto met de sleutel op slot doet kan ik hem ook weer met de sleutel van het slot doen zonder dat het alarm af gaat. Doe je hem met de ab. dan gaat het alarm af. Ik heb de proef gedaan de wagen met de sleutel op slot te doen (met het raam open) en via de achterklep binnen te open gaat het alarm af, het alarm blijft altijd werken ook al werk je met de sleutel, bij mij in dit geval hoe het bij de andere Ceed's weet ik niet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts