Eek Geplaatst 3 April, 2021 Geplaatst 3 April, 2021 Goedemiddag allemaal, Ik zit met het volgende probleem. De kabel om de motorkap te openen is gebroken of los geraakt. Dit betreft een picanto uit 2007. Heeft iemand een idee en/of ervaring met het openen van de klep als de kabel niet functioneert ? Ik hoor het graag. Met vriendelijke groet, Wes Quote
xtra40 Geplaatst 4 April, 2021 Geplaatst 4 April, 2021 oef dan heb je wel een probleem als die is gebroken of onder de motor kap los is dan moet je van onderaf proberen bij het slot te komen en dat zal niet mee vallen maar is de kabel niet los aan de binnenzijde om dat de kap zwaar open gaat mocht dat zo zijn moet je aan de kabel trekken terwijl er iemand op de motor kap drukt zo dat deze wat makkelijker open gaat Quote
Eek Geplaatst 4 April, 2021 Topic Starter Geplaatst 4 April, 2021 Helaas is de kabel echt onder de kap los. Je hoort de kabel wel onder de kap bewegen, maar er is geen weerstand. Alle standaard tips al geprobeerd. Ook van onderaf, dat heeft me al wat vel van m'n arm gekost. Misschien moet ik gewoon wat onderdelen aan de kant halen. Quote
xtra40 Geplaatst 4 April, 2021 Geplaatst 4 April, 2021 4 minuten geleden, Eek zei: Helaas is de kabel echt onder de kap los. Je hoort de kabel wel onder de kap bewegen, maar er is geen weerstand. Alle standaard tips al geprobeerd. Ook van onderaf, dat heeft me al wat vel van m'n arm gekost. Misschien moet ik gewoon wat onderdelen aan de kant halen. nou onderdelen aan de kant halen zal niet meevallen de radiateur zit het meeste in de weg Quote
Ledie416 Geplaatst 20 Oktober, 2021 Geplaatst 20 Oktober, 2021 blower ook en die zit aan de bovenkant vast, gebogen staken haakje maken en zo hoog mogelijk in gril gaan vissen er zit genoeg ruimte ervoor, kabel zit rechtsonder 6 cm van het slot af Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.