Ronald_S Geplaatst 15 Juli, 2021 Geplaatst 15 Juli, 2021 Weet iemand of de speakers van de Ceed 3 gelijk zijn aan die van de Xceed? Ik wil dit weten omdat ik voor de Ceed geen adapters kan vinden om andere speakers te monteren en ze voor de Xceed wel gevonden heb. Knutselen met b.v. MDF kan ook maar heb toch liever de adapter om een andere speaker te kunnen monteren. Quote
Ronald_S Geplaatst 18 Juli, 2021 Topic Starter Geplaatst 18 Juli, 2021 (aangepast) Vandaag maar even gekeken, deurpaneeltje was er zo vanaf. De speakers die gebruikt zijn zijn gelijk aan die van de Xceed. Voor de geïnteresseerden, mocht je je speakers willen vervangen en speaker adapters nodig hebben dan passen die van de Xceed. Voordeel is dat deze netjes geschroefd zitten en niet met popnagels vast zitten, zijn dus vrij makkelijk uit te wisselen. 18 Juli, 2021 aangepast door Ronald_S stukje tekst toegevoegd 1 Quote
Jeroensw Geplaatst 31 Juli, 2021 Geplaatst 31 Juli, 2021 Ik ben toch wel benieuwd, zitten de andere speakers er in en geeft dit een beter geluid en is dat deurpanneel er makkelijk af te halen Quote
Ronald_S Geplaatst 2 Augustus, 2021 Topic Starter Geplaatst 2 Augustus, 2021 Andere speakers zitten er nog niet in, wacht nog op onderdelen om via de stekker in de deur nieuwe draden naar de tweeter te maken (i.v.m. scheidingsfilter wat in de deur komt) Deurpanelen zitten met 3 schroeven en een aantal plastic klikkers vast en zijn er makkelijk af te halen. Met een stuk hard kunstof het paneel vanaf de onderzijde lostrekken. Moet er wel bij zeggen dat de andere speakers vanaf een versterker aangestuurd gaan worden, het uitgangsvermogen van de originele radio is matig. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.