Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Weet iemand of de speakers van de Ceed 3 gelijk zijn aan die van de Xceed?

Ik wil dit weten omdat ik voor de Ceed geen adapters kan vinden om andere speakers te monteren en ze voor de Xceed wel gevonden heb.

Knutselen met b.v. MDF kan ook maar heb toch liever de adapter om een andere speaker te kunnen monteren.

Geplaatst (aangepast)

Vandaag maar even gekeken, deurpaneeltje was er zo vanaf.

De speakers die gebruikt zijn zijn gelijk aan die van de Xceed.

Voor de geïnteresseerden, mocht je je speakers willen vervangen en speaker adapters nodig hebben dan passen die van de Xceed. 

Voordeel is dat deze netjes geschroefd zitten en niet met popnagels vast zitten, zijn dus vrij makkelijk uit te wisselen.

20210718_134325.thumb.jpg.2f5219d953a3b5d9cd5d055c7114f91f.jpg20210718_134532.thumb.jpg.81848c65af30c707ee40bd79d5a327ec.jpg

aangepast door Ronald_S
stukje tekst toegevoegd
  • Like 1
  • 2 weken later...
Geplaatst

Ik ben toch wel benieuwd, zitten de andere speakers er in en geeft dit een beter geluid

en is dat deurpanneel er makkelijk af te halen 

Geplaatst

Andere speakers zitten er nog niet in, wacht nog op onderdelen om via de stekker in de deur nieuwe draden naar de tweeter te maken (i.v.m. scheidingsfilter wat in de deur komt)

Deurpanelen zitten met 3 schroeven en een aantal plastic klikkers vast en zijn er makkelijk af te halen. Met een stuk hard kunstof het paneel vanaf de onderzijde lostrekken.

Moet er wel bij zeggen dat de andere speakers vanaf een versterker aangestuurd gaan worden, het uitgangsvermogen van de originele radio is matig.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...