HD47 Geplaatst 9 September, 2009 Geplaatst 9 September, 2009 Na vier jaar met veel plezier in mijn Sportage (2.0 / 4WD) naar diverse uithoeken van Europa te hebben gereden, van het Griekse eiland Lesbos tot het uiterste noorden van Finland, is met bijna 100.000 km op de teller tijd om aan inruil te gaan denken. Na diverse opties bekeken te hebben kom ik toch weer op de Sportage uit in de zelfde uitvoering als in 2005. Heeft iemand enig idee wat een re Quote
bigwade Geplaatst 9 September, 2009 Geplaatst 9 September, 2009 Hallo HD47 Leuk dat je zo tevreden bent over je sportage. Om te weten wat het zoal doet w.b. waarde vul je eigen auto in op autotrader.nl en kijk wat er uit rolt. Bij inruil krijg je zo'n 1-2K euro minder. In mijn sportage van feb 2009 zit gewoon een dik wiel in de kofferruimte hoor, geen paniek dus. Je geeft aan dat je auto in prima conditie is, wat let je door te rijden tot de nieuwe sportage op de markt komt met waarschijnlijk zuiniger motoren (en een leukere body) Die extra 30.000km zullen je de kop niet kosten en de auto zal er niet veel minder waard door worden. Of je moet een hele mooie deal kunnen maken natuurlijk. Besef wel dat over 4-5 jaar eisen w.b. milieu weer wat tandjes hoger liggen dan nu en dat je tegen die tijd met een D label auto waarschijnlijk geen stad meer in mag, dank zij de groene maffia. ook het model is dan wat over de datum... Laat eens wat autofoto's zien van al die reizen, vinden we leuk hier grtz Frank Quote
Bollie Geplaatst 10 September, 2009 Geplaatst 10 September, 2009 Ik heb mijn Sportage 2.0 X-tra 4WD in juni geleverd gekregen met idd.... een mobiliteitskit....geen reservewiel. Klopt dat daarvoor nog wel een wiel meegeleverd werd. Omdat ik in juli naar Schotland moest heb ik direct een reservewiel met krik besteld. Ik moest er ook idd niet aan denken ergens 'achteraf' met een pompje en wat rubber te staan. Je kunt een 'normaal' wiel bestellen of een thuiskomer. Quote
Dutchdragon Geplaatst 10 September, 2009 Geplaatst 10 September, 2009 Ik heb dit jaar ook een nieuwe sportage ( januari ) gehad, met een kitje erin. Nu moet ik wel bekennen dat ik een gastank op de plek van het wiel heb liggen en de tuiskomer gewoon in de schuur heb liggen. Die lag in de achterbak. Dus je krijgt er gewoon een reserve wiel bij, dat kitje is gewoon voor als je een lekke band hebt door iets kleins zodat je die groene purrie in je band kan spuiten en doorrijden. Groeten, Ursin Quote
Bollie Geplaatst 10 September, 2009 Geplaatst 10 September, 2009 Geloof me...je krijgt er vanaf fabriek geen reservewiel meer bij... Als je nog 'oude' voorraad koopt zal er waarschijnlijk wel een reservewiel bij zitten. Quote
hans2601 Geplaatst 23 September, 2009 Geplaatst 23 September, 2009 ik heb een nieuwe sportage in september 2009 gekocht en idd geen reservewiel wel een reparatiekit. p.s heeft iemand een antwoord op mijn vraag in het forum over de twee rode lampjes in de deur?? Quote
Markom Geplaatst 18 Maart, 2010 Geplaatst 18 Maart, 2010 (aangepast) Het klopt. De sportages van de laatste tijd worden geleverd zonder reserveband. In de bagageruimte is echter nog steeds de opbergruimte voor een reserveband aanwezig. De geleverde reparatiekit laat je dan thuis. Ik heb een nieuwe originele reserveband Band Kumho maat 235/55R17 + lichtmetalenvelg voor de Sportage. Wanneer je belangstelling hebt kun je mij een bericht doen. 19 Maart, 2010 aangepast door Markom Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.