Erwin Posted September 21, 2009 Share Posted September 21, 2009 Mijn twee weken oude C'eed geeft een verkeerde buitentemperatuur aan,hij geeft ronde de 56 Graden aan,in het begin deed ie het gewoon goed. Iemand hier ervaring mee? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alex VB Posted September 21, 2009 Share Posted September 21, 2009 Kan zijn dat deze ipv op Celcius nu op Fahrenheit staat. kijk eens in het gebruikersboekje hoe dit te veranderen. Als dit het niet is dan is alleen de weg naar de dealer de oplossing. deze kan dit volgens mij via een software vup-update of back-up herstellen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
glopulisa Posted September 21, 2009 Share Posted September 21, 2009 56 graden Fahrenheit is ongeveer 14 graden Celsius. Maar misschien zoals Alex VB aangeeft instellingen anders staan. Heb ik ook een keer gehad. Tweede knopje van rechts bediend waardoor je van km naar miles gaat e.d. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Giovanny Posted September 21, 2009 Share Posted September 21, 2009 Volgens mij staat hij op Fahrenheit, je hebt net als ik een keer te veel gedrukt op de tweede knop. Beide knoppen inhouden en opnieuw instellen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts