Nielker Posted January 23, 2022 Posted January 23, 2022 Hallo, ik heb m'n eerste auto gekocht een klein half jaartje geleden, namelijk een kia picanto uit 2008. Nu houdt mijn vader wel van sleutelen in auto's dus het leek ons leuk een draadloze afstandsbediening voor de centrale deurvergrendeling te installeren. Nu hebben wij de deur open gemaakt en onder het dashboard onder het stuur gekeken. In de deur vonden we 4 kabels die uit mijn slot komen: groen, zwart, bruin en oranje. Alleen na de connector van de deur de auto in (?) zien we meerdere kabels met deze kleuren en is er geen bruin in dezelfde tint, wel een lichtere bruin, waar ook weer meerdere van zijn. Daarnaast weten we ook niet welke kleur wat is. Zou iemand ons verder kunnen helpen? We durven niet lukraak het systeem aan te sluiten. Quote
Ledie416 Posted March 4, 2022 Posted March 4, 2022 https://www.downloadworkshopmanuals.com/index.php/8-workshop-manuals/809-kia-picanto-workshop-repair-manual-download, denk dat dit wel verder helpt , groet Quote
Recommended Posts