Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hallo,

Ik heb twee weken geleden een Kia Sorento 2.4 ex uit 6-2005 gekocht

Heb er alleen nog maar in de stad mee gereden entoen bleef de temperatuurmeter net iets onder het midden staan.

Nu heb ik er vandaag 200km op een snelweg mee gereden en bleef de temperatuuurmeter niet constant iets onder het midden maar liep hij af en toe iets op naar boven het midden en dan zakte hij weer naar onder het midden.

Is dit normaal????

Bij mijn vorige auto stond hij altijd vast op het midden en dit was voor mij nieuw dat de temperatuurmeter bewoog.

Geplaatst

niet normaal, vele mogelijke redenen: laten checken bij de dealer immers je sorento 2 weken geleden aangeschaft en op een van juni 2005 heb je vast nog garantie van de dealer.

succes!

Geplaatst

Hallo Willem1,

Volgens mij is het heel normaal dat de temperatuurmeter (temp.) fluctueert. Zeker bij langere afstanden zal de ventilator (vent) vaker bijspringen om de motortemperatuur te reguleren. De koelvloeistof doet het overige werk. Zeker wanneer de vent aanspringt zal de temp.meter dan wat kunnen zakken.

Volgens mij niet iets om je erg ongerust om te maken, lijkt mij.

Maar voor de zekerheid navragen bij de dealer kan natuurlijk nooit kwaad.

Geplaatst

Mijn temperatuurmeter staat steevast iets onder het midden. Of het nu berekoud is zoals de voorbije winter (-15

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...