van deursen Posted February 9, 2022 Posted February 9, 2022 Hoi allemaal. Ik rij de ceed sw GT-business line 1.5. Ik zag vandaag dat de tankklep , wanneer deze gesloten zou zijn niet lekker aansluit op het achter scherm. Hij steekt als het ware een beetje uit . Weet iemand of dit een bekend probleem of iemand ervaring mee? Quote
Vincentr Posted February 9, 2022 Posted February 9, 2022 Da's een bekend probleem. Dat zwarte palletje met dat rubberen omhulsel gaat niet ver genoeg naar binnen waardoor de klep open blijft staan. Had ik ook. Bij de dealer is dat zo gefixt. Vincent Quote
van deursen Posted February 9, 2022 Author Posted February 9, 2022 25 minuten geleden, zei Vincentr: Da's een bekend probleem. Dat zwarte palletje met dat rubberen omhulsel gaat niet ver genoeg naar binnen waardoor de klep open blijft staan. Had ik ook. Bij de dealer is dat zo gefixt. Vincent Thnx!! wat doet de dealer met dat palletje? Vervangen of kun je die afstellen? Quote
René D Posted February 9, 2022 Posted February 9, 2022 Ik merkte vandaag dat het bij nieuwe ceed ook niet gesloten was. morgen even naar de dealer Quote
Niek1990 Posted March 28, 2024 Posted March 28, 2024 Ik had bij mijn Kia Ceed hetzelfde probleem. Nu ben ik op een buitenlands forum de volgende tip tegengekomen en het werkt bij mij perfect. Zorg dat de brandstof dop horizontaal staat. Quote
Recommended Posts