Ab1976 Posted February 26, 2022 Posted February 26, 2022 Als ik de auto in de achteruit zet gaat de camera netjes aan maar het kleine gedeelte schakeld automatisch naar de navigatie Voor de update kwam er automatisch de achteruit rij sensoren in het kleine gedeelte en dit is eigenlijk wat ik wil, iemand een tip ik denk namelijk sat het een bug is Quote
Vincentr Posted February 27, 2022 Posted February 27, 2022 Je kunt zelf bepalen wat er in het kleine vak komt door omhoog of omlaag te swipen, heb je dat al geprobeerd? Ik heb zelf gemerkt na de laatste softwarupdate dat het kleine zijscherm tijdens gebruik van Android auto onbruikbaar is geworden. Er staat altijd al dat zwarte vlak met Android auto erop als tekst, voorheen kon je dan alsnog dat kleine scherm activeren. Ik liet de radiozendr of muziekspeler erop weergeven. Dat werkt nu ook niet meer. Wellicht heeft dat te maken met dezelfde update? Quote
Ab1976 Posted February 28, 2022 Author Posted February 28, 2022 Helaas dit heb ik al geprobeerd en je hebt niet de keuze om de achteruit rij sensoren te laten zien, wat wel werkt als je in de achteruit staat is om de camera settings menu te openen en te sluiten Maar heb jij er zelf geen last van? Quote
Vincentr Posted February 28, 2022 Posted February 28, 2022 Bij mij precies hetzelfde. Wel piepjes z nergens in beeld hoe ver je nog kan. Je kan wel swipen, maar dan krijg je alles behalve de parkeersensoren te zien. Alsof je met achteruit rijden de kaart of een kompas nodig hebt. Quote
Ab1976 Posted March 24, 2022 Author Posted March 24, 2022 Ik heb zelf de laatste versie via kia.com gedownload en geïnstalleerd en probleem is verholpen, je hebt alleen een usb stick van 32gb nodig Success Quote
Danny_57 Posted April 10, 2022 Posted April 10, 2022 Ik heb hetzelfde probleem. Twee keer opnieuw bij de dealer geweest en update van november 2021 staat erop maar nog steeds hetzelfde probleem. Hoe lang duurde bij jou de installatie? Ik wil het ook zelf gaan doen. Geen vertrouwen meer in dealer. Quote
Recommended Posts