Jump to content

Danny_57

Leden
  • Content Count

    22
  • Joined

  • Last visited

  • Country

    Netherlands

Community Reputation

1 Neutraal

About Danny_57

  • Rank
    Newbie

Algemeen

  • Auto
    KIA CEED 1.0 T-GDI DYNAMICPLUSLINE

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Danny_57

    Navigatie vraag

    Heb ik ook last van. Gisteren kreeg ik onderweg op de route waarschuwingen voor onderhoud aan de weg terwijl er niets te zien was. Ik heb het idee dat de info via de cloudserver van Kia niet zo accuraat is als Google Maps. Ik begin mij nu behoorlijk te storen aan deze versie van het navigatiesysteem.
  2. Danny_57

    Navigatie vraag

    Is live verkeersinformatie. Geeft drukte op de weg aan. Bij rood is het stilstaand of stapvoets rijden.
  3. Het positieve aan jouw bericht is dat ze in ieder geval een terugkoppeling hebben gegeven aan het ontwikkelaarsteam in Korea. Ik kreeg onderstaande melding terug. Misschien moeten ze nu wel omdat dealers ook niet tevreden zijn? Dank voor uw bericht richting Kia Motors Nederland.Vervelend om te horen dat u niet tevreden bent over de nieuwe update van UVO Connect, Phase 2.Kia doet er alles aan het product te verbeteren, helaas kan Kia Motors niet de update maken die voor elke gebruiker naar wens is.Indien u vragen heeft over de nieuwe update, adviseer ik u met uw Kia-dealer contact op te nemen zodat zij u van nadere informatie kunnen voorzien.Veel rijplezier toegewenst!Met vriendelijke groet / Kind regards,Kia Motors Nederland B.V.
  4. Vandaag gekeken naar flitsericoontje. Geen flitsericoontje bij mij, maar ben niet langs een flitspaal gereden Voorheen stond deze inderdaad standaard aan zodra verbinding had met Kia Live. Begin bijna te denken dat er een beta versie van software uitgerold is.
  5. Al geprobeerd om je systeem in de auto even te resetten met een paperclip? Bij mij blijven de UVO pop-ups ook regelmatig uit. Als ik het systeem dan reset, komt de pop-up wel.
  6. Ik ga dit nog een keertje voor je checken. Bij mij verdwijnt de linker kolom. Ik kom er op terug.
  7. Ik krijg wel snelheidscontroles te zien, maar het camera knopje zie ik niet meer.
  8. Helaas wel. Geen beginscherm met drie deelschermen meer, maar dit scherm krijg je als beginscherm. Mooier kan ik het niet maken. Pas als ik voor navigatie, media of radio kies, dan krijg ik het desbetreffende scherm waarna ik een splitscreen aan de rechterzijkant kan openen. Daar kun je dan weer extra info in zetten.
  9. Heb ik ook aan mijn dealer gevraagd en dit kan niet. De dealer zelf vond de nieuwe navigatiesoftware ook niet geweldig, maar probeerde het toch nog positief te verkopen, wat natuurlijk logisch is. Wel gaf hij aan dat hij problemen ervaarde met de UVO connect app. Deze gaf vertraagde meldingen door. Ik heb hier zelf ook regelmatig last van. Vorige week nog had ik een route naar de auto doorgestuurd, en de volgende dag kon mijn navigatiesysteem niet meer online de routebegeleiding laden. Gevolg, de navigatie was helemaal niet bruikbaar meer. Ik kon niets meer instellen. Pas toen ik weer mijn paperclipje erbij pakte en het systeem gereset had, kwam mijn routebegeleiding ineens weer in beeld. Ik denk zelf dat er twee problemen aan de hand zijn bij deze versie. De servers van Kia werken niet optimaal, en een geheugenprobleem in de auto zelf. Dit gebeurt ook wel eens bij modems of routers en als je dan een reset doet, werkt het weer. Laten we het er maar op houden dat dit gevolgen zijn van huidige tijd. Ik denk dat het streven tegenwoordig is om sneller nieuwigheidjes op de markt te brengen, dan een gedegen ontwikkel en testprocedure te volgen.
  10. Paperclip werkt goed. Heb deze nu standaard in de auto. Eigenlijk te zot voor woorden.
  11. Bij de volgende onderhoudsbeurt krijgen wij allemaal en gratis Kia paperclip als service
  12. Hebben jullie hier vaker last van? Ik heb sinds 10 september jl mijn Kia Ceed en op 10 oktober had ik ineens geen verbinding meer met UVO connect. De app kon geen verbinding krijgen met de auto. Oplossing van de dealer was de resetbutton op het navigatiesysteem indrukken met iets scherps. Dit hielp wel. Ze gaven aan dat er net een update uit was wat het mogelijk zou verhelpen. Op 20 oktober nieuwe update gekregen. UVO connect Phase 2. Wat een drama is dat zeg!!! Al mijn instellingen weg. Het ziet er niet uit! Maar UVO connect werkte weer. Tot gisteren. Ineens werkt het weer niet meer. Gelukkig heb ik de paperclip nog in de auto liggen en kan ik het systeem maar weer resetten. Ik vertel altijd vol trots dat ik al jaren probleemloos Kia rijd, maar helaas moet ik hier nu wel op terug komen.
  13. Ik heb het vanmorgen uitgetest, maar nog altijd 2/3 scherm en daarnaast schermpje met android auto logo. Als je bijvoorbeeld Spotify aan zet en daarna klik je op MAP, dan blijft Spotify spelen in het rechterschermpje en krijg je de kaart van het navigatiesysteem van de auto zelf. Zelf gebruik ik android auto niet, omdat ik het navigatiesysteem van de auto zelf veel informatiever vind. Maar dat is persoonlijk. Al met al kan ik nog steeds niet wennen aan deze update en hoop dat er binnenkort weer eentje uitkomt die weer terug gaat naar de oude situatie.
  14. Danny_57

    Niro startscherm

    Ik vraag mij af of dit bij andere merken ook zo gaat. Dat het niet iedere gebruiker naar zijn zin gemaakt kan worden snap ik, maar in de tegenwoordige tijd moet het toch mogelijk zijn om zulke keuzes in te bouwen? Nu is de gebruiker die gevraagd heeft om meerdere instelbare gebruikers tevreden gesteld, maar hoeveel verzoeken waren dit? Hoeveel gebruikers hebben zo iets van, ik ben de enige die in deze auto rijd, voor mij hoeft het niet. Ik denk dat het maar weer wachten wordt bij de volgende onderhoudsbeurt of er geluisterd is en deze update wordt aangepast. Tot die tijd maar hopen dat mijn auto op tijd ingrijpt als ik te lang op mijn scherm zit te turen om het icoontje van ongevallen aan te klikken voor meer info, anders wordt ik zelf een icoontje Eén troost ... ik heb in ieder geval veel rijplezier!
  15. Danny_57

    Niro startscherm

    Je hebt gelijk Sean. Het zou geen klantenservice zijn als ze geen standaard antwoord klaar hebben leggen. Weer van de muur naar het kastje terug gestuurd Dank voor uw bericht richting Kia Motors Nederland.Vervelend om te horen dat u niet tevreden bent over de nieuwe update van UVO Connect, Phase 2.Kia doet er alles aan het product te verbeteren, helaas kan Kia Motors niet de update maken die voor elke gebruiker naar wens is.Indien u vragen heeft over de nieuwe update, adviseer ik u met uw Kia-dealer contact op te nemen zodat zij u van nadere informatie kunnen voorzien.Veel rijplezier toegewenst!Met vriendelijke groet / Kind regards,Kia Motors Nederland B.V.
×
×
  • Create New...