Jump to content
 

Danny_57

Leden
  • Content Count

    24
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutraal

About Danny_57

  • Rank
    Newbie

Algemeen

  • Auto
    KIA CEED 1.0 T-GDI DYNAMICPLUSLINE

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Staat er rechtsboven op je scherm Live of Tmc? UVO connect werkt wel, maar Kia Live niet en via dat systeem werkt live verkeersinfo. Even met een paperclip de resetbutton indrukken en het werkt weer. Alle instellingen blijven behouden. Ik moet dit tegenwoordig voor iedere rit doen.
  2. De splitscreen zie je als je Map, of Radio, of Media kiest. Je kunt dan bijvoorbeeld bij je radio scherm over je splitscreen vegen om daar andere info te krijgen. Kia doet er blijkbaar alles aan om je ogen op je informatiescherm te krijgen i.p.v. op de weg. Ik merk dat het niet mee helpt aan de verkeersveiligheid. Ik kreeg ook te horen dat mijn systeem een update nodig had omdat ik steeds de verbinding met Kia Live kwijt raakte. Na de update heb ik deze problemen nog steeds. Nu was weer advies van de dealer om mijn systeem volledig te resetten en opnieuw bij Kia Uvo aan te melden. Dit is gedaa
  3. Danny_57

    Navigatie vraag

    Heb ik ook last van. Gisteren kreeg ik onderweg op de route waarschuwingen voor onderhoud aan de weg terwijl er niets te zien was. Ik heb het idee dat de info via de cloudserver van Kia niet zo accuraat is als Google Maps. Ik begin mij nu behoorlijk te storen aan deze versie van het navigatiesysteem.
  4. Danny_57

    Navigatie vraag

    Is live verkeersinformatie. Geeft drukte op de weg aan. Bij rood is het stilstaand of stapvoets rijden.
  5. Het positieve aan jouw bericht is dat ze in ieder geval een terugkoppeling hebben gegeven aan het ontwikkelaarsteam in Korea. Ik kreeg onderstaande melding terug. Misschien moeten ze nu wel omdat dealers ook niet tevreden zijn? Dank voor uw bericht richting Kia Motors Nederland.Vervelend om te horen dat u niet tevreden bent over de nieuwe update van UVO Connect, Phase 2.Kia doet er alles aan het product te verbeteren, helaas kan Kia Motors niet de update maken die voor elke gebruiker naar wens is.Indien u vragen heeft over de nieuwe update, adviseer ik u met uw Kia-dealer contact op te ne
  6. Vandaag gekeken naar flitsericoontje. Geen flitsericoontje bij mij, maar ben niet langs een flitspaal gereden Voorheen stond deze inderdaad standaard aan zodra verbinding had met Kia Live. Begin bijna te denken dat er een beta versie van software uitgerold is.
  7. Al geprobeerd om je systeem in de auto even te resetten met een paperclip? Bij mij blijven de UVO pop-ups ook regelmatig uit. Als ik het systeem dan reset, komt de pop-up wel.
  8. Ik ga dit nog een keertje voor je checken. Bij mij verdwijnt de linker kolom. Ik kom er op terug.
  9. Ik krijg wel snelheidscontroles te zien, maar het camera knopje zie ik niet meer.
  10. Helaas wel. Geen beginscherm met drie deelschermen meer, maar dit scherm krijg je als beginscherm. Mooier kan ik het niet maken. Pas als ik voor navigatie, media of radio kies, dan krijg ik het desbetreffende scherm waarna ik een splitscreen aan de rechterzijkant kan openen. Daar kun je dan weer extra info in zetten.
  11. Heb ik ook aan mijn dealer gevraagd en dit kan niet. De dealer zelf vond de nieuwe navigatiesoftware ook niet geweldig, maar probeerde het toch nog positief te verkopen, wat natuurlijk logisch is. Wel gaf hij aan dat hij problemen ervaarde met de UVO connect app. Deze gaf vertraagde meldingen door. Ik heb hier zelf ook regelmatig last van. Vorige week nog had ik een route naar de auto doorgestuurd, en de volgende dag kon mijn navigatiesysteem niet meer online de routebegeleiding laden. Gevolg, de navigatie was helemaal niet bruikbaar meer. Ik kon niets meer instellen. Pas toen ik weer mijn pap
  12. Paperclip werkt goed. Heb deze nu standaard in de auto. Eigenlijk te zot voor woorden.
  13. Bij de volgende onderhoudsbeurt krijgen wij allemaal en gratis Kia paperclip als service
  14. Hebben jullie hier vaker last van? Ik heb sinds 10 september jl mijn Kia Ceed en op 10 oktober had ik ineens geen verbinding meer met UVO connect. De app kon geen verbinding krijgen met de auto. Oplossing van de dealer was de resetbutton op het navigatiesysteem indrukken met iets scherps. Dit hielp wel. Ze gaven aan dat er net een update uit was wat het mogelijk zou verhelpen. Op 20 oktober nieuwe update gekregen. UVO connect Phase 2. Wat een drama is dat zeg!!! Al mijn instellingen weg. Het ziet er niet uit! Maar UVO connect werkte weer. Tot gisteren. Ineens werkt het weer niet meer. Gelukkig
  15. Ik heb het vanmorgen uitgetest, maar nog altijd 2/3 scherm en daarnaast schermpje met android auto logo. Als je bijvoorbeeld Spotify aan zet en daarna klik je op MAP, dan blijft Spotify spelen in het rechterschermpje en krijg je de kaart van het navigatiesysteem van de auto zelf. Zelf gebruik ik android auto niet, omdat ik het navigatiesysteem van de auto zelf veel informatiever vind. Maar dat is persoonlijk. Al met al kan ik nog steeds niet wennen aan deze update en hoop dat er binnenkort weer eentje uitkomt die weer terug gaat naar de oude situatie.
×
×
  • Create New...