Jump to content

Mijn Kia

Recommended Posts

Sinds vier weken ben ik eigenaar van een nieuwe Kia SW, nu probeer ik al enige tijd mij aan te melden voor toegang tot Mijn Kia maar nadat ik het inschrijf formulier (inmiddels al 10 maal) heb ingevuld en verzonden krijg ik wel steeds de mededeling dat ik een e-mail zal krijgen met daarin alle ingevulde gegevens alleen deze e-mail moet n

allereerst moet de nieuwe auto minimaal een maand geregistreerd staan. daarna kun je je aanmelden en daarvoor heb je ook je meld code nodig. ik had in het begin ook er last van dat aanmelden niet lukte. uiteindelijk dus wel gelukt. gewoon nog een keer proberen.

• 3 weeks later...
Frans, en heb je er ook iets aan en wat kun je ermee?

Het is meer administratief Relena, je kan er o.a. je persoonlijke en auto gegevens bekijken en e.v.t. aanpassen, wat wel handig is dat je het instructie en garantieboekje in PDF formaat kan downloaden. Ook kan je online een onderhoudsafspraak maken met je dealer maar ik denk dat een telefoontje handiger is. Je heb de Herinneringshulp om op tijd een onderhoudsbeurt of APK te laten uitvoeren, ook niet echt spannend want dit krijg je al via je dealer en de RWD, en je heb als Mijn Kia bezoeker wisselende aanbiedingen die exclusief voor de Kia-rijder zijn geselecteerd.

Alles even op een rijtje (gekopieerd van de Mijn Kia site):

• Exclusieve aanbiedingen, alleen voor MijnKia leden
  • Alle documentatie van uw auto en uw dealer bij de hand
  • Vergeet nooit meer de datum van uw volgende APK
  • Bekijk de onderhoud-en reparatietarieven voor uw Kia
  • Bekijk tot wanneer uw Kia Internationale Wegenhulpgarantie geldig is
  • U ontvangt via onze de nieuwsbrief als eerste informatie over nieuwe acties en aanbiedingen

Edited by Frans de Wandelaar

• 2 years later...

Sinds 2 maanden kan ik niet op Mijn Kia. Als ik inlog kom ik zonder foutmelding steeds weer terug in het aanlogscherm, indien ik een fout maak in mijn inloggegevens krijg ik de melding dat de gegevens niet juist zijn. Als ik het goed invoer kom ik steeds terug in het aanlogscherm. Iemand die dit herkend en weet wat de oplossing is?

Ook ik ondervind steeds weer problemen met het aanmelden bij MijnKia.

Wanneer ik het probeer, dan geeft hij aan dat er iets fout gaat en dat ik iets met de cookies moet doen....!

Wanneer ik echter de nieuwsbrief van kia.nl in mijn mailbox ontvang, kan ik weer wel inloggen met mijn

meldcode. Heel vreemd!