josua Posted October 3, 2009 Share Posted October 3, 2009 Hallo heeft iemand ervaring met een standkachel voor een sorento diesel en wat kost zoiets? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
willem1 Posted October 4, 2009 Share Posted October 4, 2009 Geen persoonlijke ervaring, overigens ook niet aan de orde want met onze NL winters.....i.t.t. Duitsland, Zwitserland en Oostenrijk waar Kia voor de Sorento wel dergelijke accessoires levert cq. sommige dealers deze standkachels incl. leveren. Bekende naam is Webasto incl. alle soorten van mogelijkheden en toepassingen- Was je van plan om te verhuizen? Ons dieseltje wordt echt snel warm maar let op dat je accu op orde is en geen dieselolie hebt die vlokt. Succes- Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alex Posted October 7, 2009 Share Posted October 7, 2009 Wordt met de inbouw van de Webasto niet gelijk een 2de accu ge Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
daalder Posted October 8, 2009 Share Posted October 8, 2009 Ik heb een buitenstopkontact gemonteerd en zet 's ochtends een kwartier voor ik wegga een ventilatorkachel in de auto. resultaat: alle ruiten ijsvrij en alles lekker warm kosten: een fractie van wat een standkachel zou kosten Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smart Posted October 8, 2009 Share Posted October 8, 2009 Hallo, Een standkachel doet natuurlijk meer dan alleen maar de ruiten ontdooien en zorgen dat het binnen lekker warm is. Hij zorgt er ook voor dat de motorolie goed op temperatuur is in de winter. Dat bevordert dan weer de levensduur van de motor. De prijzen zijn afhankelijk van het motorvermogen en de extra te monteren accessoires. Ik wil ook geen prijzen noemen omdat dit helemaal afhankelijk is van de te maken keuzes. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lund 1775 Posted October 8, 2009 Share Posted October 8, 2009 ik heb een stand kachel met een instelbare tijd klok in mijn sorento 3.5v6. heb gekost Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nonkel_b Posted October 9, 2009 Share Posted October 9, 2009 Hallo iedereen, Ik heb de Executive versie en hierin zit standaard de Webasto. Deze wordt enkel gebruikt om de motor snel op te warmen bij temp < 5 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts