bigwade Geplaatst 19 November, 2009 Geplaatst 19 November, 2009 gedoogbeleid....... Die dame van je is een slimme Quote
Smart Geplaatst 19 November, 2009 Geplaatst 19 November, 2009 (aangepast) gedoogbeleid.......Die dame van je is een slimme Gelijk weer hakken h 19 November, 2009 aangepast door Smart Quote
bigwade Geplaatst 19 November, 2009 Geplaatst 19 November, 2009 maar ik ontkom er niet aan dat ik ook afspraken elders in het land heb. Dan is een 'eigen' auto wel handig kan ik je vertellen. Breda ?? Quote
Smart Geplaatst 19 November, 2009 Geplaatst 19 November, 2009 Breda ?? Ja, misschien wel Breda. Quote
Gast GreyGriffin Geplaatst 20 November, 2009 Geplaatst 20 November, 2009 Hallo Peterrrrr, Ha! Weer een Picanto erbij. Zie uit naar de foto's. GreyGriffin Quote
Peterrrrr Geplaatst 20 November, 2009 Topic Starter Geplaatst 20 November, 2009 Is eigenlijk wel grappig gegaan, mijn vrouw had een Micra 1.4 Acenta met Clima, luxe uitvoering dus met alles erop en eraan. Maarrrrrr, we hebben een dochter van bijna een jaar en dat is niet echt handig met een 3deurs. Aangezien we op het werk tekort aan micra's hebben heeft mijn directeur een bod gedaan op de micra. Ik ben woensdag hier in de buurt naar een X-tra wezen kijken van 05 maar daar zat wat werk op. Nou had mijn baas een mooi voorstel, ik moest een klein bedrag bijleggen op de Picanto dlight van 07 met 24.000km. Dat was gisteren, vandaag aan onze chef werktplaats gevraagd of hij hem even na wou kijken en dat heeft hij bijzonder goed gedaan met gevolg dat hij volgend jaar de volgende beurt nodig heeft. Hij stond al gepoetst in onze showroom dus heb hem vandaag maar meteen omgeruild met de Micra !!! Zal van het weekend foto's maken ! Moet alleen een CV op want dat is drama ! Quote
Peterrrrr Geplaatst 20 November, 2009 Topic Starter Geplaatst 20 November, 2009 Ja, misschien wel Breda. Zeker Breda ! Heb vandaag een auto verkocht aan mensen uit Naarden dus alles is mogelijk ! Quote
Relena Geplaatst 21 November, 2009 Geplaatst 21 November, 2009 Peter, heb besloten om een keer bij jouw binnen te stappen in de toekomst. Quote
Smart Geplaatst 21 November, 2009 Geplaatst 21 November, 2009 Zeker Breda ! Heb vandaag een auto verkocht aan mensen uit Naarden dus alles is mogelijk ! Wij houden nog even gepaste afstand....... Quote
bigwade Geplaatst 21 November, 2009 Geplaatst 21 November, 2009 Zeker Breda ! Heb vandaag een auto verkocht aan mensen uit Naarden dus alles is mogelijk ! Je aanwezigheid op dit forum zal geholpen hebben. Er zijn immers een hoop lezers die geen lid zijn/willen worden. Tip voor je collega's iig Quote
Peterrrrr Geplaatst 21 November, 2009 Topic Starter Geplaatst 21 November, 2009 Je aanwezigheid op dit forum zal geholpen hebben.Er zijn immers een hoop lezers die geen lid zijn/willen worden. Tip voor je collega's iig Was een Nissan klant ik kwam betrouwbaar over.... Even voor de duidelijkheid, toen ik me hier aanmeldde was het niet mijn bedoeling om door dit forum auto's te verkopen. Dat ik iets meer info heb dan anderen is mooi meegenomen, zeker als ik dit kan delen @ Relena: kom je op de koffie ? Of wil je iets weten ? Quote
Defries Geplaatst 22 November, 2009 Geplaatst 22 November, 2009 Welkom Peterrrrr ook namens mij. Veel plezier op het forum en hopelijk veel ter zake kundige inbreng van jouw kant. Groeten Jan. Quote
Peterrrrr Geplaatst 29 November, 2009 Topic Starter Geplaatst 29 November, 2009 Dank u... had nog wat foto's van de Picanto gemaakt. Mijn vrouw is er erg blij mee ! Quote
Gast GreyGriffin Geplaatst 29 November, 2009 Geplaatst 29 November, 2009 Hallo Peterrrrr, Wil je je vrouw namens mij meedelen dat er hier sprake is van een keurige Picanto? Groet van GreyGriffin Quote
NonkelSimon Geplaatst 29 November, 2009 Geplaatst 29 November, 2009 Hey peter, Zijn er bij jullie in nederland al veel nieuwe Sorento's verkocht? En wat is levertijd bij jullie van de nieuwe Sorento? Gr, Nonkel Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.