Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst (aangepast)
gedoogbeleid.......

Die dame van je is een slimme :-)

Gelijk weer hakken h

aangepast door Smart
Geplaatst
maar ik ontkom er niet aan dat ik ook afspraken elders in het land heb. Dan is een 'eigen' auto wel handig kan ik je vertellen.

Breda ??

Gast GreyGriffin
Geplaatst

Hallo Peterrrrr,

Ha! Weer een Picanto erbij. Zie uit naar de foto's.

GreyGriffin

Geplaatst

Is eigenlijk wel grappig gegaan, mijn vrouw had een Micra 1.4 Acenta met Clima, luxe uitvoering dus met alles erop en eraan. Maarrrrrr, we hebben een dochter van bijna een jaar en dat is niet echt handig met een 3deurs. Aangezien we op het werk tekort aan micra's hebben heeft mijn directeur een bod gedaan op de micra. Ik ben woensdag hier in de buurt naar een X-tra wezen kijken van 05 maar daar zat wat werk op. Nou had mijn baas een mooi voorstel, ik moest een klein bedrag bijleggen op de Picanto dlight van 07 met 24.000km. Dat was gisteren, vandaag aan onze chef werktplaats gevraagd of hij hem even na wou kijken en dat heeft hij bijzonder goed gedaan met gevolg dat hij volgend jaar de volgende beurt nodig heeft. Hij stond al gepoetst in onze showroom dus heb hem vandaag maar meteen omgeruild met de Micra !!! Zal van het weekend foto's maken !

Moet alleen een CV op want dat is drama !

Geplaatst
Zeker Breda ! ;)

Heb vandaag een auto verkocht aan mensen uit Naarden dus alles is mogelijk ! ;)

Wij houden nog even gepaste afstand.......:mrgreen:

Geplaatst
Zeker Breda ! ;)

Heb vandaag een auto verkocht aan mensen uit Naarden dus alles is mogelijk ! ;)

Je aanwezigheid op dit forum zal geholpen hebben.

Er zijn immers een hoop lezers die geen lid zijn/willen worden.

Tip voor je collega's iig :-)

Geplaatst
Je aanwezigheid op dit forum zal geholpen hebben.

Er zijn immers een hoop lezers die geen lid zijn/willen worden.

Tip voor je collega's iig :-)

Was een Nissan klant ;) ik kwam betrouwbaar over....:wink:

Even voor de duidelijkheid, toen ik me hier aanmeldde was het niet mijn bedoeling om door dit forum auto's te verkopen. Dat ik iets meer info heb dan anderen is mooi meegenomen, zeker als ik dit kan delen ;)

@ Relena: kom je op de koffie ? Of wil je iets weten ?

Gast GreyGriffin
Geplaatst

Hallo Peterrrrr,

Wil je je vrouw namens mij meedelen dat er hier sprake is van een keurige Picanto?

Groet van

GreyGriffin

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...