Jump to content

Recommended Posts

Posted

Misschien dat ik iets niet goed begrijp of er werkt iets niet goed. Ik denk het eerste. Ik gebruik de draaiknop voor het geluidsvolume om de radio aan te zetten door hem aan het begin van een rit  in te drukken en om de radio uit te zetten aan het einde van de rit door hem weer in te drukken. Echter, als ik tijdens een rit de radio op die manier uitzet en hem even later weer wil aanzetten, dan komt er geen reactie meer van de radio. Pas de volgende dag of later start de radio weer bij het indrukken van de betreffende knop. Dat is lastig, want ik luister graag radio tijdens het rijden. Ik weet ook wel dat ik met het knopje op het stuur de radio even op stil kan zetten als dat nodig is en dat doe ik nu dan ook maar. Zie ik iets over het hoofd?

Posted

Waarom zet je hem uit? Dat doe ik nooit, gewoon contact uit en als ik de deur open dan stopt de radio. En als je weer instapt, contact aan hij begint weer.
Maar als je tijdens het rijden de volumeknop indrukt gaat hij op Mute, of te wel geluid uit maar niet de radio, druk je hem daarna weer in gaat het geluid weer aan, dat kan ook met het volumeknopje op het stuur.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Posted

Kleine aanpassing, indrukken volumeknop is ook tijdens het rijden radio uit. Volumeknop op stuur indrukken is Mute

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk