B.J.Huttinga Posted June 19, 2022 Posted June 19, 2022 Iedere keer dat ik een adres intik in mijn navigatie komt het volgende in beeld : online routebegeleiding wordt aangevraagd daarna een tijd wachten tot de route tevoorschijn komt. Is dit normazl? Quote
Beos Posted June 19, 2022 Posted June 19, 2022 Bij mijn navigatie gebeurt dat ook. De tijd die je moet wachten varieert nogal, van 1 sec tot een minuut. Als de route er na een minuut nog niet is, probeer ik het opnieuw en dan gaat het meestal snel. Quote
Peter-036 Posted June 19, 2022 Posted June 19, 2022 Ja dat is normaal, de navi haalt op dat moment info over vertragingen, afgesloten wegen en dergelijke op. Quote
Derksen Posted June 21, 2022 Posted June 21, 2022 Ik ben niet zo tevreden over de nav. Als ik iets in spreek is de reactie heel vaak "te veel achtergrond geluid of langzamer spreken of een lijst met opties die nergens op slaan of nog veel vervelender is de reactie ik bel met <>naam> dat doet ze dan ook direct. Hopeloos. En dan nog iets vervelends is dat er blijkbaar vanzelf een aangepaste route gekozen wordt als er ergens drukte is. Krijg geen vraag meer of ik de route wil verleggen, al een paar keer vervelende aanpassingen mee gehad. Bovendien duurt de verbinding die gemaakt wordt ook behoorlijk lang idd. Jammer hoor, wat dat betreft deed m'n oude Nirotje uit 2017 dat beter. Quote
Recommended Posts