Relena Posted October 6, 2009 Posted October 6, 2009 Mijn Kia Soul "Diva Platina" is genomineerd voor auto van de maand October 2009. Heeft het wachten en al het werk toch geloond. Quote
Smart Posted October 6, 2009 Posted October 6, 2009 (edited) Hallo Relena, Gefeliciteerd, het is dan ook wel een plaatje h Edited October 6, 2009 by Smart Quote
Bert Posted October 7, 2009 Posted October 7, 2009 Hoi Relena, Van Harte geluk gewenst met je nominatie , en ik denk terecht als ik de foto,s zie. Ik ga voor je duimen. Groeten Bert. Quote
Alex VB Posted October 7, 2009 Posted October 7, 2009 Van harte met jullie nominatie.... Jullie hebben het verdient na zolang wachten.. Quote
Smart Posted October 7, 2009 Posted October 7, 2009 Kan iemand op dit forum mij uitleggen door wie en waar Relena is genomineerd? Blijkbaar heb ik iets gemist. Of ben ik gewoon onwetend gehouden.... Quote
Psycho Posted October 7, 2009 Posted October 7, 2009 Wow....wat ben ik blij dat smaken verschillen !! Desondanks....gefeliciteerd. Quote
bigwade Posted October 7, 2009 Posted October 7, 2009 Hoi Relena, idd, genomineerd door wie of wat ? Let us know....... Quote
Relena Posted October 7, 2009 Author Posted October 7, 2009 Hoi allemaal, Ben niet meer genomineerd, onze Kia Soul Diva Platina is gekozen als auto van de maand October 2009. Dit is weldra te lezen op Kia-World blog :: Kia Owners Forums. Laat jullie weten waneer,.......................zodra ik iets weet. Groetjes, Relena Quote
Aart.S Posted October 8, 2009 Posted October 8, 2009 Hoi Relena. Van harte PROFICIAT, hij ziet er inderdaad prachtig uit. Een terechte winnaar. Gr, Aart. Quote
Bert Posted October 10, 2009 Posted October 10, 2009 Hoi Relena, Geweldig dat jullie Soul tot auto van de maand is uitgeroepen. Gefeliciteerd. Quote
leeuw Posted October 10, 2009 Posted October 10, 2009 Geweldig goed van je, dat compenseert de lange levertijd. Het is jullie gegund. Heel veel plezier met jullie diva. Quote
bigwade Posted October 10, 2009 Posted October 10, 2009 Kia is inmiddels zelf ook leuk bezig: Kia Soul | Nu met ?200,- korting op het RVS-stylingpakket en GRATIS 16 inch lichtmetaal En ik zag gisteren een Soul in de showroom staan met hele vette wielen/banden in een donkere tint en dat zag er ook heel stoer uit. Blitse bak, van binnen best ruim maar voor mij te weinig bagage ruimte.. Quote
bigwade Posted October 10, 2009 Posted October 10, 2009 BTW het was even zoeken......... 29 juni 2009.............. http://www.kiaclub.nl/ceed/2305-embleemloze-gril-voor-ceed.html#post13234 En zie hier, da's leuk toch ?? Quote
Guest GreyGriffin Posted October 13, 2009 Posted October 13, 2009 Hallo Relena, Ben even een maandje weggeweest van dit forum (druk, druk, druk...) en zag bij terugkomst meteen dat jouw Soul inmiddels is gearriveerd. Leuk dat-ie in de prijzen is gevallen! De auto ziet er dan ook buitengewoon fraai uit, mijn complimenten. Ik neem aan dat je vrouw en jij er een lekkere tocht mee zijn gaan rijden en dat de wagen als een volwaardig 'lid van de familie' is geaccepteerd . Met vriendelijke groet, GreyGriffin Quote
Recommended Posts